Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

Θελω κι εγώ να γίνω δότης συγκεκριμένων οργάνων στο ΔΝΤ . ΔΩΣΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΜΑΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ

Μη με πλησιάζεις!Έχω νύχια!
Γιατρέ μου βοηθήστε με,

Κάποιος μπήκε σπίτι μου ενώ κοιμόμουν και με ξεγύμνωσε. Μόλις το συνειδητοποίησα σκούντησα τον άντρα δίπλα μου. "Ξύπνα! Μας κλέψανε". Εκείνος απλά άλλαξε πλευρό. "Άσε με να κοιμηθώ και αύριο βλέπουμε". Γιατί να ανησυχήσει? Αυτός είχε ακόμη πάνω του όλα του τα ρούχα.
Σηκώθηκα να ελέγξω το υπόλοιπο σπίτι. Κανένα ίχνος παραβίασης, όλα άθιχτα. Λες και άνοιξα εγώ η ίδια στον κλέφτη και του επέτρεψα να ασελγήσει πάνω μου.
Δεν είπα τίποτα σε κανέναν."Ιδέα μου ήταν",σκέφτηκα " για ποιο λόγο να κάνει κανείς κάτι τέτοιο?"  Όμως από εκείνη την ημέρα γιατρέ δεν μπόρεσα να ησυχάσω.
Όταν κάποιος μπαίνει σπίτι σου όταν κοιμάσαι και σου βγάζει όλα σου τα ρούχα, χωρίς να πάρεις χαμπάρι, πρέπει να αρχίσεις να ανησυχείς. Έτσι δεν είναι γιατρέ?
Γιατί όταν κάποιος μπαίνει με τέτοια ευκολία σπίτι σου και σου στερεί την αξιοπρέπεια σου πρέπει να αρχίσεις να ανησυχείς.Δίκιο δεν έχω?
Όπως βλέπετε γιατρέ μου έχω πρόβλημα. Κάποιος με έχει εξευτελίσει και δεν ξέρω ποιος. Ως ειδικός μπορεί να πείτε πως εγώ η ίδια έφερα τον εαυτό μου σε αυτό το σημείο. Εγώ επέτρεψα να με γδύσουν. Και το χειρότερο...
Δεν τολμώ να μιλήσω ούτε να αντιδράσω. Δε θα με πιστέψει κανείς. Θα με πάρουν όλοι για τρελή
Σας ρωτάω όμως γιατρέ.

Τί συμβαίνει όταν μια ωραία πρωία ξυπνήσουν όλοι γυμνοί?
Θα αντιδράσουν?Θα αναζητήσουν τον ένοχο? Ή θα ανοίξουν την τηλεόραση για να μάθουν από εκεί τις πταίει?

Μπορεί βέβαια έτσι γυμνοί που θα  είναι όλοι να μη θέλουν να το παραδεχτούν ο ένας στον άλλον. Κι αυτό θα είναι το χειρότερο.
Τότε δε θα είναι ο βασιλιάς μόνο γυμνός. Θα είναι όλοι. 
Κι αυτός ο ομαδικός εξευτελισμός θα είναι πιο ανεκτός. Όλοι θα τον καταπιούν σαν απαραίτητο καθαρτικό που δήθεν θα τους ξαλαφρώσει.

Και έτσι θα χαθεί και κάθε ίχνος  ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

Λυπάμαι γιατρέ. Λυπάμαι που επιτρέψαμε σε κάποιους να μας ξεβρακώσουν. Κοιμόμασταν. Τον ύπνο του δικαίου ή του αδίκου, αλλά ούτως ή άλλως κοιμόμασταν.

Θέλω τη χαμένη μου υπερηφάνεια γιατρέ. Ξέρω ότι δεν μπορείτε να μου τη δώσετε ούτε εσείς ούτε κανείς άλλος. Μέχρι τότε δώστε μου κανένα υπνωτικό. Να μην καταλαβαίνω και πολλά, να μην αισθάνομαι.

Ούτως ή άλλως τα όνειρα απαγορεύονται για τα επόμενα 15 χρόνια.

Γιατρέ σε αυτή τη χώρα που ζούμε έχουμε ακούσει τη λέξη χρεωκοπία 1.000.000 φορές. Θέλαμε δε θέλαμε, είχαμε προδιάθεση ή όχι, την τσιμπήσαμε την ομαδική κατάθλιψη.

Και χρειαζόμαστε όλοι γιατρό. Γιατί είμαστε όλοι γυμνοί και ντρεπόμαστε να το παραδεχτούμε.

Τα λεφτά πάει, μας τα πήρατε όλα. Κοιμόμασταν και μας πήρατε και τα σώβρακα. Αφήστε μας τουλάχιστον εκείνη που πεθαίνει πάντα τελευταία.


4 σχόλια:

  1. Όλα όσα λες στον γιατρό σου ότι "σου" συμβαίνουν δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ πριν λίγα μόνο χρόνια ότι θα συνέβαιναν.
    Το: "Γδύστε μας, δείρτε μας, πηδ...τε μας, βιάστε μας ομαδικώς, και θα το ευχαριστηθούμε αρκεί να εξασφαλιστεί η επόμενη δόση", έχει γίνει πια η καραμέλα μας με το ναρκωτικό. Το λαμβάνουμε κάθε μέρα! Η δόση! Η δόση! Η επόμενη δόση! Λαός Δοσιλάβων ή και Δοσιλόγων;
    Ιδού η απορία μου! Τώρα να βήξω ως ο απορών ψάλτης; Η να κλάψω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχως έτσι είναι Χριστόφορε!Τί να πω κι εγώ μια νέα της ενδιάμεσης γενεάς? Που μεγάλωσα σε ένα κλίμα αφθονίας και υποσχέσεων και δε φαντάστηκα ποτέ πως η κατάσταση αυτή θα με έβρισκε στην πιο γόνιμη περίοδο της ζωής μου, για να ανατρέψει όλες μου τις προσδοκίες και όλα μου τα όνειρα?

    Ομαδική κλοπή κι εσύ το πήγες παραπέρα. Ομαδικός βιασμός.
    Χαλάρωσε κι απόλαυσε το λοιπόν.
    Εντολή της νέας κυβέρνησης.

    Καλό βράδυ φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτό το "μη με πλησιάζεις, έχω νύχια" πολύ μ αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ζώα έχουν νύχια.
    Τα τριαντάφυλλα αγκάθια.
    Και εμείς άμυνες!(αντισώματα)
    Με τις υγείες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή