Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

Με λένε Δικαιοσύνη και είμαι καλά!! Β' ΜΕΡΟΣ

H ελληνική Δικαιοσύνη στα καλύτερα της!!

ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ....EIMAI KAΛΑ???!!!
Συγγνώμη που σας έστησα τόσο στο ραντεβού αλλά  τα πράγματα εδώ στην κορφή του Ολύμπου είναι πολύ, μα πάρα πολύ σοβαρά.
Ο μπαμπάκας μας ο  Δίας συγκάλεσε έκτακτο συμβούλιο για να μας αναλύσει  όλα αυτά που είναι της μόδας τελευταία: ξέρετε μωρέ!Ευρωζώνη,  Ευρώ,  Spread, ΔΝΤ, Αγανακτισμένοι... Φυσικά όλοι οι Θεοί  (εκτός από τον Άδη που μας κουβαλήθηκε από τον Κατω κοσμο για να ξελαμπικάρει) κάναμε τον άρρωστο.
"Ρεμάλια...έτσι μου 'σαστε! μούγκρισε ο Ζευς χτυπώντας στο καπάκι  3 σφηνάκια νέκταρ.
"Τί άρρωστοι ρε? θεοί δεν είστε? Θα σας δείξω εγώ."
Και αμόλησε καμια 50αρια κεραυνούς. (θυμάστε τότε που ενώ είχε καλό καιρό, ξαφνικά συννέφιαζε κι έβρεχε...ε απ' αυτό ήτανε!)
Τί να λέμε τώρα και τί να τα κάνουμε τα σεμινάρια...ο Δίας φταίει για όλα, οπώς πάντα.
Δεν έπρεπε να την αρπάξει εκείνη την μπιρμπιλομάτα  την Ευρώπη. Σήμερα παρόλο που η Ευρώπη γέρασε, παλι για αυτήν χωλοσκάμε.

Αλλά αρκετά με τα οικογενειακά μας. Ας γυρίσουμε στην ιστορία μου...στην ιστορία σας δηλαδή καλοί μου -λέμε τώρα-Έλληνες.
Ήταν μια ηλιόλουστη μέρα , όταν τον γνώρισα.
Καθόμουν στο στέκι μου, είχα απλώσει την κορμάρα μου και μόλις είχα παραγγείλει "το γνωστοοοοό", (φραπέ γλυκό με γάλα). Πάνω που πήγα να ανάψω και τσιγάρο (έλα, μη μου πείτε πως δεν το  περιμένατε), έσκασε μύτη...Ποιος? Εκείνος κεί ντε... ο περίεργος.... εκείνος που σας έλεγα και την άλλη φορά.
Κάθισε στο διπλανό τραπεζάκι, παρείγγειλε και δεν έβγαλε  κιχ.
"Μωρ' τί μυστήριο τρένο είναι τούτος!", ακούστηκε μια γνώριμη φωνή. "Σε σένα μιλάω Δ.! Ξύπνα! Από τότε που πάτησες  σ' αυτή τη χώρα, άλλαξες! Χάλασες! Δε μιλάς ε? Εμ βέβαια τί να πεις...Κοίτα να συνέλθεις κακομοίρα μου γιατί θα 'χουμε κακά ξεμπερδεματα εδώ που μπλέξαμε!". Αυτά και άλλα σόκιν μου 'χωνε  η  διαίσθηση, κι εγώ τη διαίσθηση μου την είχα σε μεγάλη εκτίμηση, μην ξεχνάτε ποια είμαι (η Δικαιοσύνη).
Την άλλη μέρα, μια απ' τα ίδια! Ο τύπος ήρθε, στρογγυλοκάθισε, παρείγγειλε τον καφέ του  και...τίποτα.
 Κάτι ακούστηκε βέβαια...κάτι περιέργο...πετάρισμα να το πω...φτερούγισμα...
"Καμιά δεκαοχτούρα θα 'ναι", σκέφτηκα και συνέχισα απτόητη το φραπεδάκι μου.

Την τρίτη μέρα, ξέσπασε  ένας  τρομερός καβγάς. Δεν μπορούσα να καταλάβω για ποιο λόγο...  μπορούσα όμως να καταλάβω ποιος είχε δίκιο και ποιος όχι (τί στα κομμάτια Δικαιοσύνη είμαι!). Κι ενώ ήταν έτοιμοι να πλακωθούν, να σου ο απο μηχανής Θεός πετάγεται και μπαίνει στη μέση. Όχι ...δεν κατέβηκε κανείς απ' τον Όλυμπο, οι  Θεοί ως γνωστόν, (εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις), εσάς τους ανθρώπους σας έχουν γραμμένους.
Ο δικός μου ήτανε που έσπευσε να ηρεμήσει τα πνεύματα.

Μέσα σε λίγα λεπτά λοιπον, αντί να ψάχνουν για σουίτα στο ΚΑΤ, έπιναν μαζί καφέ, κι εγώ παρακολουθούσα άναυδη μια υπέροχη συζήτηση! Τί ωραία που τα έλεγε ο άγνωστος!Με τί όμορφο τρόπο υποστήριζε τι? Το Δίκιο! Οπότε ναι... είχε βρει το κουμπί μου. (Δικαιοσύνη γαρ, βαρέθηκα να σας το θυμίζω)
"Πάλι αυτός ο εκνευριστικός ήχος!"Το φτερούγισμα έγινε πιο έντονο.
Τεντώθηκα δήθεν τυχαία για να ακούω καλύτερα!Ήθελα να μάθω τα πάντα για εκείνον τον τόσο ξεχωριστό και σοφό άντρα. Και μ' αυτό που άκουσα βεβαιώθηκα. Όχι...δεν είχα κάνει λάθος, δεν είχα πέσει έξω. Αυτός ο άνθρωπος διέφερε!Πότε το κατάλαβα? Όταν ένας από τους δυο συνομιλητές ρώτησε με περιέργεια:"Εσείς τί δουλειά κάνετε?"
Κι εκείνος με υπερηφάνεια αλλά και μετριοφροσύνη απάντησε:
"Είμαι πολιτικός!"


(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

17 σχόλια:

  1. ΜΕ ΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ" ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟΓΙΑΟΥΡΤΟΒΟΛΕΙ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΓΕΝΝΙΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ ωχ ωχ! Πάλι θα βρέξει!
    Πολύ μου αρέσει η ιστορία σου, σου το ξαναείπα, ε;
    Φιλιά για μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως τονίζω και στην ιστορία μου αόρατε, οι Θεοί δεν δίνουν δεκάρα για τους θνητούς. Τη Δικαιοσύνη δε τη στείλανε διότι η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο. Οπότε το οποιοδήποτε γιαούρτωμα είναι αποκλειστικά δική μας ευθύνη -τί να σου κάνει μια στερημένη αδύναμη θεότητα που πέφτει άξαφνα σε ένα πρωτόγνωρο περιβάλλον-κι ο Δίας αυτές τις μέρες έχει τα ψυχολογικά του. (φαίνεται κι απ' τον καιρό)
    Ελένη χθες έριξε καρεκλοπόδαρα. Οπότε καταλαβαίνεις ότι στον Όλυμπο κάτι πάει στραβά, ο Ζευς δεν μπορεί να κοντρολάρει τα νεύρα του (κάποια δεν του ΄κατσε πάλι αλλά ας μην το κάνουμε θέμα).
    Σ' ευχαριστώ καλή μου. Επέστρεφε στο "σπίτι" μου.
    ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΨΑΧΝΟΥΝ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΕΙ (ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΤΕ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό!Πόσες συνέχειες θα έχει άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα!Δε θα σας κουράσω πάντως αυτό που έχω να πω θα το πω σύντομα, το υπόσχομαι!!!
    Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...πρέπει να χαμογελάμε που και που! Εκτός από το ότι μακραίνει τη ζωή, μας δίνει μια νέα προοπτική!
    Καλή μερα και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Sorry Ευαγγελια μου...είμαι απαράδεκτη!
    Ήμουν μάλλον επηρεασμένη από τη μυθολογία (είχα στο νου μου την ωραία Ελένη), ή μπορεί να έφταιγε ότι πριν απαντήσω ήμουν έξω με τη φίλη μου την Ελένη...
    Δεν ξέρω. Ζητώ απλά ταπεινά συγγνώμη και δηλώνω για άλλη μια φορά θαυμάστρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άξιζε η αναμονή για το 2ο μέρος... έριξε και τη νεροποντή χτες το μεσημέρι κάτι που με υποψιάζει πως η συγγραφέας έχει δυνάμεις πέρα των κοινών θνητών!!! ρε μπας και είναι πράγματι θεότητα?

    περιμένω το 3ο μέρος για να δω που το πάει... δεν μπορεί, δικαιοσύνη και πολιτική είναι έννοιες αποκλίνουσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν βάζεις κανένα κοριό να έχεις και... αδιάσειστα ηχητικά ντοκουμέντα; Διότι πολύ θα 'θελα να μάθω ποιός πολιτικός είναι αυτός ο «σοφός»... Αν είναι αυτός που φαντάζομαι τότε... μπρρρ...!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποιόν φαντάζεσαι Apokalipsis999?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θεότητα και βάλε ανώνυμε! Άσε! Γι' αυτό δεν μπόρεσα ποτέ να προσαρμοστώ στον κόσμο των απλών θνητών!(αυτά λέτε και με κακομαθαίνετε και θα το καβαλήσω το καλαμάκι!-μπα δε διατρεχω πια τέτοιους κινδυνους, μεγαλωσα)

    Καταλαβαίνεις τί θα γίνει αν μπλεξει η δικαιοσύνη με πολιτικο! Το έλα να δεις!
    Για αυτό μη χάσετε το 3ο μερος!ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕΞ χαχαχαχα

    @APOKALIPSIS999
    Ο Γιωργάκης πάντως αποκλειεται να είναι! Με τόσα σαρδαμ δε ρίχνει γκόμενα με τίποτα!

    Καλό σας βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσε που ο ΓΑΠ δεν θα μιλούσε αυθόρμητα στα Ελληνικά... το πολύ πολύ greeklish!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα σας αποκαλύψω ποιός είναι ο πολιτικός! Που έχει μάλιστα και... μεταφυσικές δυνάμεις!!!
    Κλικ εδώ να δείτε προφητείες που έκανε προ 6μήνου...!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοντά πέφτεις!
    Δεν είναι βέβαια αυτός που ερωτεύεται η Δικαιοσύνη!
    Μάλιστα η Δικαιοσύνη προσπαθησε πολύ να τον αποφύγει όταν έφτασε στην Ελλάδα.
    (τότε με το Ειδικό Δικαστήριο την είχε πρήξει)
    Μπα...Πρώτος πρώτος έτρεξε να την προυπαντήσει (πώς το 'ξερε είχε βάλει κοριούς στον Όλυμπο?) και να της ευχηθεί.
    Καταλαβαίνετε τί έχει να τραβήξει τώρα η δόλια.

    Φήμες πάντως λένε πως αυτόν τον τρέμουν ακόμη και οι Θεοί.
    Φοβούνται λεει πως θα ζήσει κι απ' αυτούς περισσότερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Apokalipsis999:
    θαυμάζω το θάρρος σου να βάλεις τον... στο blog σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σιγά καλέ που θα στεναχωρεθούμε κιόλας! Μη ζητάς συγνώμη, πλάκα είχε! Ωραιότατο όνομα είναι κι αυτό! (μη σου πω κι οτι ζηλεύω την Ωραία που την έκλεψε ένας Πάρης!...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντοτε περνώ από το σημείο όπου ο Πάρης σύμφωνα με το θρύλο, σταμάτησε με την Ωραία για να ξαποστάσουν (εντάξει ήταν πρόφαση...ο τύπος δεν κρατιόταν μέχρι την Τροία και με το δίκιο του)
    Είναι στο Γύθειο στο νησάκι Κρανάη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή