Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

Με λένε Δικαιοσύνη και είμαι καλά!! Α' ΜΕΡΟΣ

Η Ελληνική δικαιοσύνη αυτοπροσώπως!

ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!
Κανονικά δε θα ΄πρεπε να μιλήσω, οι Θεοί ήταν κατηγορηματικοί. "OMERTA"
"Αν δείξεις αδυναμία βρε, πώς θα σε ξαναεμπιστευτούν οι άνθρωποι?"
Εγώ όμως άρχισα κρυφά με τον Ερμή ψυχοθεραπεία δια αλληλογραφίας.
Κι αν δε μιλήσω θα σκάσω.
Ακούστε με λοιπόν πριν είναι πολύ αργά (και για σας και για μένα)


Κάποτε ήμουν κι εγώ μια απλή Θεότητα όπως όλες οι άλλες. Περίμενα να με καλέσουν κι ήμουν όλη την ώρα στην τσίτα. (Κι ας έλεγαν η κακιές οι  γλώσσες ότι είχα  ένα θεματάκι με το  timing)
Πότε με καλούσαν? Κυρίως όταν  έπρεπε με κάποιο τρόπο να αντιμετωπιστεί  "η έπαρση των θνητών έναντι των Κοσμικών Νόμων  και η κατάφωρη αδιαφορία για το Κοινό Καλό", όπως λέει και η βικιπαίδεια.
(Αν θέλετε  googlaρετε  με  το επίσημο όνομα μου: Νέμεσις.)
Καποτε, σε ανύποπτο χρόνο όπως συνηθίζετε να λέτε, ο Ζευς απαίτησε προσωπική ακρόαση.
"Για να παρατήσει ο Δίας τα γκομενιλίκια τα πράγματα είναι σοβαρά", σκέφτηκα έντρομη.
"Λες καμιά ζηλιάρα Θεά να του σφύριξε ότι και καλά κλέβω στο ζύγι?"
Βλέπετε παντού υπάρχει ένας ρουφιάνος. Ακόμα και στον Όλυμπο.
"Ή μήπως  του κλαύτηκαν ξανά οι Ερινύες?  Ισχυρίζονται ότι φτάνουν πάντα πρώτες και βγάζουν όλη τη βρωμοδούλεια"
Μπα...όχι.
Ο Δίας με καλημέρισε και αφού με κοίταξε από την κορυφή μέχρι τα νύχια είπε με αυστηρότητα:
"Κοίτα...ακριβώς από κάτω μας βρίσκεται  μια χώρα που την έχεις ξεχάσει εδώ και χρόνια", 


Κι έτσι κατέληξα στην Ελλάδα.
Με το που κατέβηκα στις γαλάζιες παραλίες, άρχισανε και τα πρώτα σχόλια:
"Ρε συ κοίτα ένα παιδί!"
"Ωραίος μανδύας! Η ζυγαριά όμως... που κολλάει?"
"Κούκλα, καλή είσαι, αλλά...βγάλε  ρε πουλάκι μου αυτή τη μαντίλα να δούμε και τα ματάκια σου!"
και άλλα τέτοια όμορφα που μετά έμαθα ότι περιλαμβάνονται στη διεθνώς γνωστή ορολογία "greek kamaki"


Στην αρχή τσαντίστηκα. Μετά προσποιήθηκα την τσαντισμένη. Και στο τέλος...κόλλησα.
" Ρε συ...αυτοί εδώ περνάνε καλά!", ομολόγησα στον εαυτό μου.  Κι έτσι, ύπουλα, χωρίς καλά καλά να το καταλάβω, άρχισε να μ' αρέσει κι ο φραπές.
"Δεν μπορεί..".σκεφτόμουν  Δεν μπορεί αυτή η τόσο όμορφη χώρα να έχει την ανάγκη μου!"
"Λάθος θα έκανε ο Δίας. Δεν θα του έκατσε καμιά   Έλληνιδα και ξεσπάει πάνω τους!"
Και κυλούσαν οι μέρες σαν σε διακοπές.
Μια μέρα με ήλιο (τί πρωτότυπο) με πλησίασε ένας άνθρωπος περίεργος. Πάντα είχα τους ανθρώπους από απόσταση, για να παίρνω τη σωστή απόφαση. Εκείνος όμως κάτι είχε,  κάτι διαφορετικό.
Φυσικά δεν τον έβλεπα. Ο ίδιος ο Δίας με όρκισε να μη λύσω ποτέ το μαντήλι από τα μάτια.
 Και να πεις ότι δε μου το 'πε, ότι δε με προειδοποίησε...
"Πρόσεξε τους αυτούς. Είναι μπαγάσηδες"


(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)  

13 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια,μου άρεσε πάρα πολύ ,περιμένω το δεύτερο μέρος............είσαι ταλεντάρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Δημήτρη για τα καλά σου λόγια! Η αλήθεια είναι ότι και εγώ περιμένω το δεύτερο μέρος. Να μου 'ρθει...χαχαχαχαχ!
    Εντάξει συνήθως μου ΄ρχεται εύκολα, απλά βαριέμαι να το γράψω. Κλασική Ελληνική ρετσινια: τεμπελιά!
    (μετά από μερικές βότκες κάνω καλή αυτοκριτική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει ας σοβαρευτούμε. Αυτό που θέλω να πω το ξέρω, και το ξέρετε ακόμα κι εσείς. Απλά το χιούμορ είναι το μόνο όπλο που μας απέμεινε απέναντι στις πικρές αλήθειες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ,ΛΙΓΟ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΦΡΑΠΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΗΤΟ ΣΤΡΑΒΟ ,ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΛΑ ΘΑ ΑΡΧΙΖΑΝ ΣΤΡΑΒΑ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ,ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΡΧΗ ΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ.ΚΑΛΟ Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως δεν έχει καμία σχέση το καλαμάκι στον φραπέ. Στην πραγματικότητα υπάρχουν 2 σχολές, η μια που προτιμά το καλαμάκι ίσιο, σε αυτή ανήκουν οι πιο παλιοί φραπεδο-πότες από την εποχή που τα σπαστά καλαμάκια ήταν είδος πολυτελείας και η άλλη που προτιμά τα σπαστά καλαμάκια ώστε να μπορεί να πίνει τον φραπέ σε όποια θέση γουστάρει, ενώ ως γνωστόν με το ίσιο καλαμάκι υπάρχει ο περιορισμός της γωνίας μεταξύ ποτηριού και στόματος.
    Και όλα τα παραπάνω δεν τα λέω εγώ αλλά ο "Δίας" του καφέ φραπέ Γ. Γεωργάτος που άφησε ολόκληρο Μιλάνο γιατί του έλειπε ο φραπέ...
    Φήμες πως πρόλαβε μέσα σε ένα 6μηνο να προσυλιτίσει στην λογική αυτή τον Ρονάλντο (τον Βραζιλιάνο ντε) που πήγε στην Μαδρίτη για να βρει τον φραπέ του είναι αναληθείς...
    Ο Γρηγόρης πάντως από... τεμπελιά είναι πρώτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Για το καλαμάκι ρε γαμώτο" ανέκραξε ο Γρηγόρης Γεωργάτος και αποτίναξε τη ριγέ ιταλική φανέλα.
    Να σου λείπει ο φραπές είναι ένα πράγμα. Να σου λείπει όμως ο φραπές στο Πασαλιμάνι...
    Και ντύθηκε ξανά στα ερυθρόλευκα.

    Εντυπωσιακό!
    Τέτοιες γνώσεις ούτε "ο κύριος Χούλα Χουπ"(που το θυμήθηκα), ούτε καν ο Σταρόβας.
    Αγαπητέ αόρατε, αλλά κι εσείς αγαπητέ φραπεδοειδήμονα:
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    (το Σάββατο δεν πέρασε ακόμα, εκμεταλλευτείτε το!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή η παρένθεση για το καλαμάκι και τον φραπέ αλλά δεν νομίζω πως η ιστορία σου θέλει να εστιάσει εκεί...
    Περιμένω το 2ο μέρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όντως, δε θέλει εκεί ακριβώς να εστιάσει, αλλά μετά από την παραπάνω συζήτηση γίνεται απόλυτα σαφές, γιατί της Δικαιοσύνης της άρεσε τόσο πολύ ο φραπές!!!

    Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΜΑΝΙΑΤΙΣΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία πέρασες την τρέλα μας! Διασκέδασα με τα καμώματα της δικαιοσύνης σου! θα περιμένω και το 2ο μέρος!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχαχ!Ακόμα και η Δικαιοσύνη έχει τα αδύνατα σημεία της!Δε φταίω εγώ, οι Αρχαίοι έίχαν φτιάξει έτσι τους Θεούς με ανθρώπινες αδυναμίες αλλά και παντοδύναμους! Εκρηκτικό κοκτέϊλ δε νομίζεις?
    Κάτι μου λέει ότι στο 2ο μέρος η Δικαιοσύνη...
    Λες να ακολουθήσει και 3ο μέρος?
    We'll see!!
    Σε ευχαριστώ ευαίσθητη ψυχή και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα Μανιάτισσα (πρόσεξες το κεφαλαίο Μ???) περιμένω το 2ο μέρος της ιστορίας σου για να σχολιάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Xμμμ...για να αργεί τόσο πολύ το 2ο μέρος κάτι θα έχει γίνει...λες να της έτυχε τίποτα της καημένης της Δικαιοσύνης και να μην ξαναεμφανιστεί?
    Ας τη φωνάξουμε όλοι άλλωστε πάντα δε μας αρεσει να φωνάζουμε:
    Δικαιοσύνη!!Δικαιοσύνη!!!
    Θέλουμε Δικαιοσύνη εδώ και τώρα!!
    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή