Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011

H Δικαιοσύνη.....αργεί!!Γ 'ΜΕΡΟΣ(και τελευταίο???)


ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!
Νταξει ... μη φωνάζετε ντε! Αργησα.
Πώς ? Δεν είμαι συνεπής? (πολύ αστείο να τ' ακούς  από Έλληνες!)
Και μη μ' αρχίσετε τα  "η Δικαιοσύνη αργεί" και τα ρέστα!!!
Τα παράπονα σας στην ηγεσία. Εγώ είμαι  εκτελεστικό όργανο.
Τί σας προτείνω? Καμιά αίτηση, κανένα φαξ,  από Σεπτέμβρη όμως. Τώρα ο Μεγάλος έχει φτιάξει προγραμματάκι και δεν το σπάει ο κόσμος να χαλάσει.
Φρέντο εσπρεσσο στη Γλυφάδα, μπανάκι στη Βούλα και χταποδάκι στο Καβούρι. Μετά τη μεσημεριανή σιέστα ,  Σύνταγμα,  αγανακτισμένος! Άσε...έχει δουλέψει εκεί κόσμο ...Παίρνει όποια μορφή γουστάρει( μόνο και μόνο γι' αυτό αξίζει να είσαι Θεός) και ρίχνει γκομενίτσες και μούντζες! Οπότε...καλο χειμώνα!
Τεσπά...Ο Δίας την έκανε...και στον Όλυμπο πήρε τα σκήπτρα ποιος? Μα η καλή του η γυναικούλα ...η Ήρα.(έτσι για να μη του τα πρήζει που έφυγε ταξίδι για "δουλειες").
Γυναίκα κερατωμένη και με εξουσία...καταλαβαίνετε...Ειδικά εμένα με έχει στην τσίτα. (σου λέει κάποια στιγμή θα την πάρει κι αυτή, ας την εκδικηθώ τώρα που μπορώ).
Αυτά απ' το ψηλότερο βουνό της χώρας σας! Στα δικά μας τώρα.Σ' εκείνη τη μέρα στο Θησείο. (εκεί ήταν το στέκι μου κάτω απ' την Ακρόπολη, αλλά η θεά της Σοφίας  δε  βόηθησε).
Τότε που άκουσα τον πολιτικο... το πετάρισμα. Είχα και τα μάτια μου δεμένα! Και μετά εκείνο το μούδιασμα στην καρδιά...πείτε μου πώς να το καταλάβω...πως?
Γιατί ήταν εκείνος ο άτιμος ο φτερωτός! (ξέρετε μωρέ ο Έρως).
Και να φανταστείτε είχαμε κάνει και συμφωνία.
"Μη με σημαδέψεις ποτέ μικρέ Θεούλη...μια Δικαιοσύνη δεν πρέπει να ερωτεύεται!"
"Μπα...άλλωστε δεν προλαβαίνω... έχω να πληγώσω τόσο κόσμο!Εσένα θα χτυπήσω?."
Εσείς το λέγατε πάντα.Στον Έρωτα και στον Πόλεμο όλα επιτρέπονται. Οπότε  ο μπαγασάκος την έκανε τη λαμογιά.
Κι έτσι ο πολιτικός με πλησίασε. (αχ μη με ρωτάτε πως,  πονάει μόνο και μόνο που το θυμάμαι-έλα όλοι ερωτευτηκατε κάποτε το λάθος άτομο, ξέρετε).
Μου πρότεινε να με γυρίσει στην Αθήνα. Μου μίλαγε για  το καθετί με εκείνη τη βαθιά μεθυστική φωνή του και δε με ένοιαζε τίποτα, ούτε ο στόμφος ούτε η ξύλινη γλώσσα. Τελικά καταλήξαμε στο Σούνιο, να μου περιγράφει το ναό του Ποσειδώνα.
"΄Ελα τώρα γλυκιά μου....δε θέλεις να ρίξεις καμιά ματιά?"
Ήθελα λέει...σαν τρελή...να ρίξω πολλές ματιές... σ' αυτόν όμως. Και την έκανα τη φόλα.
Πάει και το μαντήλι, πάει κι η ζυγαριά, πάνε όλα. Ευτυχώς δεν είχα βγάλει το μανδύα. Ακόμα.
"Απίστευτο!", απόρησε ο αγαπημένος μου.
"Κι όμως τόσα χρόνια (τί χρόνια αιώνες) ούτε ένα φιλάκι, ούτε ένα χούφτωμα. Για το άλλο δε ούτε λόγος"
"Για ποιο απ' ολα?", ρώτησε πονηρά.
Και το τι ακολούθησε δεν μπορώ να το διηγηθώ γιατί θα πρέπει να βάλω στο blog μου προειδοποίηση για ανηλίκους και βαριέμαι.
Μια μέρα, (μια νύχτα για την ακρίβεια) κάπως ήτανε. Σαν κακόκεφος, σαν βαριεστημένος. Έπαθα πανικό."Με βαρέθηκε...πάει. Αυτό ήτανε", σκεφτόμουν και τρελαινόμουν.
"Αγάπη μου...τί έχεις?"
"Μπα...τίποτα. Ε...κάτι έχω. Θα σου πω αλλά μη με παρεξηγήσεις."
Και μου τα ξέρασε όλα. Του άρεσε το σεξ μαζί μου, αλλά υπήρχε κάτι...κάτι που αν δοκιμάζαμε θα μας απογείωνε στην κυριολεξία κ.λ.π. κ.λ.π  Αυτός το έπαιρνε συχνά. Δεν ήταν ναρκωτικό, όχι.
"Ακακο είναι μωρέ"
Και μου έδωσε να δοκιμάσω "Εξουσία".
"Όταν έχεις την εξουσία νιώθεις Θεός".
Εγώ βέβαια ήμουν ήδη θεότητα αλλά με περιορισμένη και συγκεκριμένη εξουσία.
Όταν λοιπόν δοκίμασα την υπέρμετρη Εξουσία  που έχουν οι Έλληνες πολιτικοι......


(ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

12 σχόλια:

  1. Έτσι διέφθειραν τη δικαιοσύνη... Έτσι εξηγείται...γι' αυτο βγαίνουν τέτοιες δικαστικές αποφάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. hardcore η συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό!Τη συνέχεια τη.....βιώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μας το εξήγησες όμως!
    Η «Εξουσία» ήταν ενέσιμη, χάπι ή... υπόθετο;
    Γιατί αν την δοκιμάζανε με... υπόθετο, όπως ο λαός, θα έτσουζε!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Apokalipsis999
    καλό το ερώτημά σου αλλά μην ξεχνάς πως η δικαιοσύνη είναι γυναίκα, οπότε ένα υπόθετο το βλέπει με... άλλο μάτι!!!

    Περιμένω τη συνέχεια...

    Αλήθεια, εσείς πιστεύετε πως η εξουσία μπορεί να αλλάξει τον χαρακτήρα κάποιου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε μου Apokalipsis999:
    Tην Εξουσία ο λαός δεν την ασκεί του την ασκούνε. Οπότε θα ήταν υπόθετο ούτως ή αλλως.
    Τώρα για αυτούς που την κατέχουν.. κυκλοφορεί σε πολλές μορφές: ένεση, χάπι, σκόνη, χόρτο. Tο αποτέλεσμα όμως είναι ένα:
    Εθισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανώνυμος
    Η Εξουσία όχι απλά μπορεί να αλλάξει το χαρακτήρα κάποιου, είναι δεδομένο ότι θα το κάνει. Από εκεί και πέρα όλα επαφίονται στην προσωπική του συνείδηση.

    Όσο για το ότι στις γυναίκες αρέσουν τα υπόθετα, το αφήνω ασχολίαστο!χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναρωτήθηκα για το αν η εξουσία αλλάζει τον χαρακτήρα ή απλά φέρνει στην επιφάνεια στοιχεία που λόγω συνθηκών δεν είχαν βγει προς τα έξω.
    Αλλάζει λοιπόν ή αποκαλύπτει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ θα σου απαντήσω: "What' s the difference?" Το αποτέλεσμα μετράει.
    Η εξουσία διαφθείρει.
    Το κλισεδάκι "δώσε σε κάποιον εξουσία να δεις τι ανθρωπος είναι" ντάξει δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα.
    Δώσε εξουσία να δεις τι ανθρωπος είναι ή τι άνθρωπος έγινε?
    Η κότα εγέννησε το αυγό ή το καημένο το αυγό φύτρωσε πρώτο?

    Δεν ξέρω...ρώτα τον Τόνυ Μοντάνα. Θα μου πεις απ΄την αρχή καθικάκι ήτανε, αλλά όταν κατέκτησε το βουνό της coke το κακό παράγινε.
    Άσε που στο τέλος βγήκε να τα βάλει με 50 νοματαίους οπλισμένους σαν αστακούς.

    Γι' αυτό σου λέω.
    To χρήμα και τη δόξα πολλοί εμίσησαν!
    Την εξουσία ουδείς!

    (το people got the power πάντως στην περίπτωση μας εννοείται πως δεν ισχύει.)

    BB Ανώνυμε!(και όχι αλκοολικέ...ελπίζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με αυτά που ζούμε ούτε αλκοολικοί δεν μπορούμε να γίνουμε... ξέρεις πόσο έχει αυξηθεί ο ΦΠΑ στα ποτά??? χεχεχε

    περιμένω το επόμενο μέρος της ιστορίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποταπαγόρευση!!
    Έχουν αυξηθεί λέει και τα ποσοστά του αυνανισμού λόγω κρίσης!(ακόμα και το προφυλακτικό έχει ένα μικρό κόστος)
    Μαμ κομμένο, κακά (χωρίς μαμ?) κομμένα, νάνι κομμένο (χωρίς τα βαρβιτουρικά).
    Frankly my dear I dont give a damm!(δε δίνω δεκάρα γιατί δεν έχω!)
    Θα έλεγα το γνωστό σύνθημα για επιστροφή στη φύση αλλά...ποια φύση??(την έχουμε καταστρέψει ούλη)

    Δεν πειράζει. Υπάρχει ελπίδα...Για τη Δικαιοσύνη-αν και μας μιλάει-δεν είμαι και τόσο σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή