Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2011

Για το πουλί που χάθηκε, για το πουλί που πια δε ζει!



Αυτή η γειτονιά είναι για όλους μας ένα κλουβί,
κανείς δε ζει αληθινά αυτό που θα θελε να ζει,
γιατί το όνειρο είναι μια στιγμή και
όλες οι άλλες οι στιγμές απελπισία
μέσα σ αυτό το δρόμο γεννιόμαστε, ζούμε και πεθαίνουμε,
μαζί με μας και τα όνειρα μας, μαζί με μας και τα παιδιά μας.


Γι' αυτό ένα πάρτυ σ' αυτό το δρόμο
είναι πιο θλιβερό και από τον ίδιο το θάνατο,
είναι ένα γραμμόφωνο που ολοένα ξεκουρδίζεται,
δυο ιδρωμένα χέρια στο άσπρο φόρεμα ενός κοριτσιού,
ένας σκύλος που απορεί,
ένα ποτήρι αδειανό στην άκρη της αυλής μου,
μια κόκκινη κορδέλα στα μαλλιά της,
ένας κρυφός αναστεναγμός,
ένα αρπαχτικό βλέμμα θηρίου που δεν τολμάει να αγγίξει,
ένα κλουβί στην πόρτα σου με ένα πουλί που κοιμάται...


Γι' αυτό ένα πάρτυ στην Οδό των Ονείρων
είναι πιο θλιβερή και από τη στιγμή του ονείρου,
είναι ένα ξέφτισμα ζωής,
ένα παιχνίδι χάρτινο στα χέρια των αγγέλων.


Κοιτάχτε τούτο το κλουβί
είναι λιγάκι πιο μεγάλο από την καρδιά μου,
κι όμως δεν μπορεί να χωρέσει την αγάπη μου,
κοιτάχτε και τούτο το κορίτσι
θα του χαρίσω το κλουβί κι ένα τραγούδι θα μου πει...
για το πουλί που χάθηκε, για το πουλί που πια δε ζει

20 σχόλια:

  1. Γιατί αυτή η μελαγχολία; Γιατί δεν εμπνέει το καλοκαίρι; Γιατί το πουλί στο κλουβί, ενώ θα έπρεπε να πετούσε στα κύματα;
    Η Οδός Ονείρων έχει και καλά όνειρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαγικό τραγούδι, από έναν ηθοποιό που με μάγεψε με το μυαλό του, με την φωνή του, με την ηθοποιία του και με την ξεχωριστή του προσωπικότητα.

    περήφανή μου, σ’ ευχαριστώ για τούτη την ξεχωριστή ηδονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aααα όλα κι όλα φίλε μου Apokalipsis999! Κομάντο (όχι κουμαντο) στα συναισθήματα μου? Έτσι αισθάνθηκα έτσι έπραξα!

    Respect στον Μάνο κι αν δεν μπορείς να το κάνεις,σεβάσου τον άλλον, ξέρεις μωρέ ... "ηθοποιός σημαίνει φως", γιατί στην περίπτωση του σημαίνει και παρασημαίνει!

    Καλοκαίρι ξε-καλοκαίρι είναι από τις ομορφότερες δημιουργίες που εχω ακούσει στη ζωή μου.

    Μπορεί η νιότη~πολτός να ξεχειλίζει θρασύτατα στα κύτταρα σου,
    Μπορεί στη μελαγχολία να έχεις κηρύξει τριακονταετή (και βάλε) πόλεμο.
    Μπορεί να μη νιώσεις τίποτα ακούγοντας το?

    Σε λιγώνει η γλυκα του καλοκαιρου...εμένα να δεις! Αλλά με λιγώνει κι η φωνή του Χορν...τόσο που ανάμεσα στα δυο, μπορώ να διαλέξω ...και τα δυο.

    Apokalipsis999 περίμενε το καλοκαίρι να λήξει. Μέχρι τότε άσε το πουλί να γυρίσει στην πατρίδα του για να πεθάνει ήσυχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λύχνε μου ομολογώ ότι ο εν λόγω είναι ένας από τους μεγάλους μου Ερωτες (τους ανεκπλήρωτους εννοείται χα!)

    ...Γιατί το όνειρο είναι μια στιγμή...Λύχνε μου, όπως μια στιγμή είναι όταν τον ακούς να απαγγέλει ή να τραγουδάει. Μια στιγμή αποτυπωμένη στο χρόνο και μετά rewind και πάλι rewind.

    Η αιώνια επανάληψη.

    Καλό ξημέρωμα Λυχνε της ψυχής μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σημερινο πάρτυ, υπο του σεληνόφωτος...
    24.00~2.00 μια περίεργη ησυχία κάτι μου ζήτησε ...και δεν της το 'δωσα....κι έλιωνα από την επιθυμία να της το δώσω...από τον άγριο πόθο της προσφοράς...γιατί ήταν κάτι που δεν είχα...

    Γι' αυτό περπάτησα στην Οδό Ονείρων...μην έρθετε πίσω μου...η Ησυχία με ακολουθεί..και αν δεν το δώσω αυτό που θέλει θα σας εξοντώσει.

    Καλό ξημέρωμα και ελπίζω να τη γλιτώσω τη μετωπική (με το φεγγάρι!Βρίσκεται τώρα ακριβώς μπρος μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τη σιωπή σου άκουσα να με προσκαλεί...και ήρθα. Στο δικό μου φεγγαρόκοσμο κλεισμένη, άυπνη, με τη θλίψη των λόγων του αγαπημένου Χόρν να μου κρατάει συντροφιά παράφορη, παράλογη...
    Νιώθω όπως νιώθεις...μαζί σου περπατάω κι ας μη με βλέπεις, κρυμμένη στις σκιές...
    Ραντεβού! φιλενάδα...στην οδό Ονείρων...μαζί με της ψυχής μας τον Εφιάλτη...
    Φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ περήφανη μανιάτισσα

    Μια ερώτηση έκανα καλοπροαίρετα, μην αρπάζεσαι!
    Ούτε το τραγούδι μέμφθηκα, ούτε το δημιουργό του, ούτε τον εκτελεστή του! Οπότε respect σε τι;
    Μάλλον ούτε κατάλαβες, ούτε διάβασες τι έγραψα!
    Κρίμα... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι σε διάθεση "πατώματος"....
    Και πώς να σηκωθώ γριά γυναίκα;
    Εστω και από εδώ κάτω απολαμβάνω τον ανεκπλήρωτο έρωτα μου... τη χροιά της φωνής του αγάπησα περισσότερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευαγγελία,
    Σ' αυτό το δρόμο που περπατάς κρυμμένη,
    Δε σε βλέπω, μα σε νιώθω
    Κι εσένα και τα εκατομμυρια πίσω μου,
    Οι ορδές των ονειροπολων που ιδρώνουν τις νύχτες...

    Kαι για κάθε όνειρο (δικό μου ή δικό σας) η Ησυχία στις σκιες ζητάει να πληρώσω..
    Του Εφιάλτη το βαρύ το τίμημα...
    Και μετά πρέπει να πληρώσεις κι εσύ,
    Κι ο επόμενος κι επόμενος!

    Ζωή!
    Μια συλλογή από χρωστούμενα
    Όνειρα!

    Καλή σου μέρα αγαπητή μου ύπαρξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε μου Apokalipsis999

    Λυπάμαι ειλικρινά για την παρεξήγηση! Πέσαμε (στην αόρατη πολλές φορές) παγίδα του γραπτού λόγου.

    Ζητώ συγγνώμη αν το κείμενο μου ήταν περισσότερο ερειστικό από ότι έχεις συνηθίσει, απλά έτσι μου βγηκε χθες, σεληνιασμένη και υπό την επήρεια του αλκοόλ και του σεληνόφωτος!

    Moonstruck!Ελπίζω να με συγχωρέσεις και να ξαναγράψεις ανεπηρέαστος στο blog μου!

    Καλή σου μέρα φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιαγιά Αντιγόνη,

    Δεν ήταν ο σκοπός μου να σε "ρίξω" στο πάτωμα! Ούτε και του Χορν νομίζω.

    Και τον Ανεκπλήρωτο Έρωτα και τη Θλίψη Ας Προσπαθήσουμε να αισθανθούμε από κάπου "ψηλά".

    Μπορούμε? Μπααα..

    Καλή σου μέρα σεβάσμια γιαγιά και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ περήφανη μανιάτισσα

    Αχ, αυτή η αόρατη (μα επικίνδυνη) παγίδα του γραπτού λόγου! Εγώ φοράω φυλαχτό για να την κάνω ξου αλλά χάλασε...!!! :))
    Δεν πειράζει, όλα καλά.

    Καλό Σ/Κ με μπόλικη δροσιααααααάάάάάά!!!
    Α! Και προσοχή... στο αλκοόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχ! Σε ευχαριστώ φίλε μου Apokalipsis999.
    Καλή σου μέρα και καλό Σ/Κ
    Αααα και να προσεχεις...όχι μόνο το αλκοόλ...

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "οίνος ευφραίνει καρδίαν"
    Αλλά μόνον... οίνος!
    Ευαγγελία δροσίσου και μια καμια μπυρίτσα δεν είναι θέμα.
    Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περήφανη μου..

    ΤΙ φωνή!!!

    Τι κείμενο!!!

    ΤΙ μουσική!!

    Τι μαγεία!!

    ΤΙ διαδρομή!!!

    ξανα και ξανα και ξανα και..

    παμε παλι...

    καλο απόγευμα σαββατου με φιλια ξανα και ξανα και...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ' αγαπώ..

    Κι εγώ! (θα ήταν η σωστή απόκριση μα υπάρχει ποτέ απόκριση?)

    Χαίρομαι που σε άγγιξε γλυκιά μου.
    Αυτό είναι...φωνή, κείμενο, μουσική.
    Συνδυασμός που τσακίζει. Τη μετριότητα.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο ΠΕΣΙΜΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΚΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μανιάτισσά μου εδώ δεν χωράνε λόγια..
    απλά σε καληνυχτίζω και φευγω ευχαριστημένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι avenida, τίποτα δεν είναι μονοδιάστατο. Έχει κι ο πεσιμισμός τη θετική του όψη, ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται.

    Κυριε Παρελη έχετε δίκιο. Ήδη μιλήσαμε πολύ.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή