Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ


Αφού με επέλεξε ο καλός μου φίλος ο JK SKPOUTZAKOS δε γίνεται να τον προσβάλω. Με προσκάλεσε να παίξω ένα παιχνιδάκι και δε θα τον απογοητευσω. Θα γράψω λοιπόν 7 πράγματα για την αφεντιά μου. ~πάρτε βαθιά και χορταστική ανάσα~κι ελπίζω να μην απογοητεύσω ούτε εσάς!

1. Δε μ' αρέσει καθόλου να μιλάω για τον εαυτό μου. (πια)
2. Δε μ' αρέσει καθόλου η αδικία. (ούτε και μ' άρεσε ποτέ)
3. Δε μ' αρέσει να κάνουν λάθος το όνομα μου (δεν το δείχνω αλλά δε μ' αρέσει)
4. Δε μ' αρέσει η εκμετάλλευση ανθρώπου από ανθρωπο (παιδική εργασία, δουλεμπόριο και πολλά αλλα λοιπά)
5. Δε μ' ενδιαφέρει να αποκτήσω χρήματα, δόξα και εξουσία . (το ξέρω ακούγεται υποκριτικο αλλά όντως δε με ενδιαφέρει!)
6. Ποτέ δεν ήθελα να γίνω ηθοποιός, μοντέλο, παρουσιάστρια εκπομπής (νταξει ήθελα να γίνω τραγουδίστρια αλλά δεν έγινα ευτυχως για όλους μας)
7. Εχω περάσει πραγματικά υπέροχα παιδικά χρόνια. (φαίνεται από τα παραπάνω, δε φαίνεται?χαχαχα)

Αντε να σας βάλω κι ένα τραγούδι που άκουγα παλιά τις νύχτες στο ραδιόφωνο...

Τώρα αν θυμάμαι καλά πρέπει να προτείνω και σ' αλλους φίλους blogger να παίξουν το ίδιο παιχνίδι. Επειδή όμως ούτε να ξεχωρίσω κάποιον μπορώ, ούτε να αναγκάσω κάποιον άλλον να παίξει, είστε ελεύθεροι να πράξετε κατά το δοκούν.

16 σχόλια:

  1. ομορφη η αναρτηση σου..
    θα σταθω στο 4 για την εκμεταλλευση ανθρωπου
    σε ανθρωπο..
    ειναι αδικια και πρεπει να φυγει για παντα
    να μην υπαρχει. αλλα για να γινει αυτο
    θελει αγωνα πολυ..!!
    την καλημερα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο 4ο θα σταθώ και εγώ αν και όσο χρονών είμαι για τα ίδια πονάμε..

    Οσο για το τραγουδιστικό μέρος γιατί είσαι απόλυτη;
    Οι άλλες είναι καλύτερες;

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νυχτολούλουδο Καλημέρα!
    Σ' ευχαριστώ που πέρασες από τη μπλογκογειτονιά μου!
    Δε νομίζω ότι θα εξαλειφθεί ποτέ η εκμετάλλευση γιατί είναι στη φύση του ανθρώπου (εντάξει όχι κάθε ανθρώπου, αλλά δυστυχώς των ισχυρών) να ποδοποτάει τον αδύναμο για δικό του συμφέρον ή απλά "απόλαυση" (με μια διεστραμμένη έννοια της απόλαυσης).
    Είναι δύσκολος ο αγώνας αυτός όσο καλές προθέσεις και να έχουμε (όσοι θέλουμε να αγωνιστουμε για τέτοιους σκοπούς δεν έχουμε ισχύ ή νομίζουμε ότι δεν έχουμε!)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιαγιά Αντιγόνη
    Ναι. Για τα ίδια.
    Κοιτα...μικρή είχα πολύ σωστή φωνή (και έχω). Και όντως άλλες δεν είναι καλύτερες από μένα αλλά εγώ θα ήθελα να είμαι καλύτερη από αυτές που αναφέρεις οπότε δεν το μετανιώνω που δεν έγινα τραγουδίστρια.
    Πολλά γλυκά φιλιά γιαγιάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παιδί-σπαθί!
    αξιαγάπητο μέσα από την κόψη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ Λύχνε μου!
    Καμιά φορά κόβω αλλά μόνο όταν συναντήσω κανένα Γορδιο δεσμό!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 。˚ ˚ ˛✿
    º✿
    º° ✿✿ Olá, amiga!
    Passei só para desejar
    um lindo fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥ ♪
    ♫°° ·.
    ♪。˛♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περήφανη μου ...

    εγω θα σταθω στο 7ο στο τελευταίο... νιωθω μεσα απ την προταση σου.. γεματη ζωή...

    νιωθω πως εχεις αλλαξει... μ αρεσει.. δεν το κρυβω..και χαμογελω πραγματικα..

    ευχομαι να εισαι και να περνας καλα.... σε φιλω με γλυκα φιλια που αλλαζουν ωρα...:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή σ' αγαπώ μου,
    Πιστεύεις ότι ο άνθρωπος αλλάζει?
    Δεν ξέρω.
    Ωριμάζει?
    Ισως!
    Σε φιλώ και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σε ευχαριστω που επαιξες.Ολα πολυ ωραια.Να εισαι παντα καλα φιλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περήφανο κορίτσι, 7 αποκαλύψεις δε φτάνουν για να χαθεί 1 μυστήριο βλέμμα.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. στο έξι έχουμε, ίσως, μια ίδια ιστορία;
    http://alavastro.blogspot.com/2011/10/ola-de-palabras.html
    καληνύκτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στη Μάνη έχω ζήσει πολλά Καλοκαίρια είναι φανταστικά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Summertime Blues καλωσήρθες στο μπλογκ μου!
    Έχεις δίκιο!It aint no cure for the summertime blues!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Carlos Marighella,

    H Μάνη είναι όμορφη, όπως και όλη η Ελλάδα άλλωστε.
    Καλωσήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή