Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011

Η Πατρις μου είναι η Μάνη (ο ανθρωπος δεν πρεπει να ξεχνάει την καταγωγή του)

Η πατρίς -Μάνη μου- η πατρίς μου είναι η Μάνη
η πατρίς μου είναι η Μάνη που κανόνι δεν την πιάνει.

Κι έχει πυ -αγάπα τα, τα όπλα τα μανιάτικα-

κι έχει πύργους υψηλούς και λεβέντες διαλεχτούς.

Και γυναί -Μάνη μου- και γυναίκες λεοντάρια

και γυναίκες λεοντάρια πολεμούν με τα δρεπάνια.

Κι έχει φω -αγάπα τα, τα όπλα τα μανιάτικα-

κι έχει φώτα ξακουστά, δοξασμένα κι ισχυρά.

Πρώτο ει -Μάνη μου- πρώτο είναι το Δηρό

πρώτο είναι το Δηρό, από κει που'μαι κι εγώ.

Δεύτερο -αγάπα τα, τα όπλα τα μανιάτικα-

δεύτερο είναι το Λιμένι που εχθρός εκεί δεν μπαίνει.

Τρίτο εί -Μάνη μου- τρίτο είναι τ' Αρμυρό

τρίτο είναι τ' Αρμυρό, ξακουστό κι ιστορικό.

Είναι και -αγάπα τα, τα όπλα τα μανιάτικα-

είναι και η Μέσα Μάνη που κανόνι δεν την πιάνει.


13 σχόλια:

  1. Περηφανη μου ...χαίρομαι που σε ξαναβλέπω..

    κανεις δεν πρέπει να ξεχνά απ που έρχεται...απ που κατάγεται..

    βεβαια καλο είναι να ξέρουμε και που πηγαίνουμε...τι θέλουμε και τι ζητάμε...

    ομορφη η μάνη σου περηφανη μου....

    καλο απόγευμα με φιλια ζεστής αγκαλιάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου σ' αγαπώ μου!
    Έλειψα για λίγο αλλά επέστρεψα δριμύτερη!
    Η καταγωγή κάθε ανθρώπου είναι η μικρή περιουσία του.
    Ή θα τη φυλάξει σαν θησαυρό, ή θα τη σκορπίσει στον άνεμο.
    Βέβαια κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι όλοι καταγόμαστε από τον πίθηκο και να καταρίψει όλες τις ανωτέρω θεωρίες.

    Καλό πάντως είναι όλοι να πιστέψουμε ότι καταγόμαστε από ΗΡΩΕΣ και να φροντίσουμε να μην τους απογοητέυσουμε. Αυτό είναι καθαρά δική μας επιλογή , ασχέτως καταγωγής.

    Καλό σου βράδυ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος λησμονεί και περιφρονεί την πατρώα γη του, λησμονεί και περιφρονεί τον τόπο του.

    Καλή επάνοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΔΑΚΙ :)
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάντως την λατρεύω! Μπορεί να έχω ΚΑΙ Μανιάτικο αίμα μέσα μου. Ευλογημένος τόπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να είσαι περήφανη που, είσαι τόσο περήφανη για την ιδιαίτερη πατρίδα σου!

    φιλιά ΜΑΝΙΑΤΙΣΣΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΕΝΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΗΛΙΑ ΠΑΝΑΓΕΑ),ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΣΕ ΣΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ,ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Apokalipsis999,

    Κάποιοι λένε "όπου γης και πατρίς".
    Κάποιοι άλλοι "ανδρών επιφανών πάσα γης τάφος"!

    Όλα έχουν τη σημασία τους.
    Εμένα πάντως η πατρώα γη με τραβάει!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. JK SKPOUTΖAKO,
    Χαίρομαι που σ' αρεσε η ανάρτηση.
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση στο παιχνίδι!Θα ανταποκριθώ το συντομότερο δυνατό.
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστόφορε,

    Μπορεί όντως να έχεις Μανιάτικο αίμα στις φλέβες σου, όλα είναι πιθανά. (άλλωστε έχεις τόσο πολλές καταγωγές που δε με εκπλήσσει τίποτα!χαχαχα) Το σίγουρο είναι πως άμα αγαπήσεις τη Μάνη κι η Μάνη θα αγαπήσει εσένα.
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λύχνε μου,
    Είμαι περήφανη!Το λέει και το όνομα μου!χαχαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αόρατε,
    Ελπίζω να ήταν καλός ο καθηγητής σου και να έχεις καλές αναμνήσεις!
    Σε χαιρετώ φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΓΑΠΗΤΗ "ΜΑΝΙΑΤΙΣΣΑ"ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ,ΑΠΟ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή