Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Πες στην Αξιοπρέπεια ακόμη την ψάχνω

Μη με πλησιάζεις!Ντρεπομαι!

 Γιατρέ μου βοηθήστε με,

Κάποιος ξαναμπήκε στο σπίτι μου ενώ κοιμόμουν και με ξεγύμνωσε. Εντάξει... αυτή τη φορά δεν κοιμόμουν. Έκανα ότι κοιμόμουν. Δεν σκούντησα τον άντρα δίπλα μου, δε χρειαζόταν. Ήμασταν κι οι δυο έτοιμοι να παραδοθούμε στους ληστές χωρίς αντίσταση.

Μην ανησυχείτε γιατρέ, καταλαβαίνω. Αυτόν τον καιρό η πελατεία σας έχει αυξηθεί θεαματικά, γι' αυτό δε με πειράζει να σας θυμήσω ποια είμαι.
13 Απριλιου 2011. Ορίστε και το γράμμα μου

http://perhfanh-maniatissa.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

Τότε με καθησυχάσατε. "Δεν είναι τίποτα. Απλά χρειάζεστε λίγη ξεκούραση "
Και χαμογελάσατε συγκαταβατικά. Ούτε εσείς πιστέψατε ότι τα χειρότερα έρχονται.

Ύστερα από αυτήν την ευγενική χυλόπιτα της Επιστήμης, έκανα κι εγώ αυτό που κάνουν όλοι όσοι βρέθηκαν κάποτε στη θέση μου. Έφτιαξα ένα blog.

Επτά μήνες πέρασαν και ήδη ξέρω αρκετά.
Ξέρω  τους ληστές, την ώρα που θα φτάσουν και ότι τότε απαγορεύεται να ονειρεύομαι.
Ξέρω ότι δεν πρέπει να προβάλλω καμία αντίσταση γιατί αν αρχίσω τίποτα ηρωϊσμούς μπορεί να χάσω ό, τι κέρδισα όλα αυτά τα χρόνια. Ξέρω ότι όλα αυτά δεν είναι αποκύημα της φαντασίας μου και δεν ισχύουν μόνο για μένα. Ισχύουν για όλους.

Γιατρέ μου αυτά δεν είναι ζητήματα της Επιστήμης , το ξέρω.
Δεν τα χάσαμε όλα ακόμα, το ξέρω.
Αν χάσαμε όμως το σπουδαιότερο, δεν το ξέρω.

19 σχόλια:

  1. Όταν τη βρείς, φίλη μου, να μου πεις κι εμένα που την ψάχνω...
    Όμως, λέω πάλι εγώ μονολογώντας, μήπως τελικά είναι το μόνο που όσο κι αν προσπαθούν δεν μπορούν εύκολα να μας πάρουν;

    Να προσέχεις τον εαυτό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να σου κάνει ο γιατρός...
    Τι να σου κάνουν τα μέτρα ασφαλείας...
    Ο φόβος και ο πανικός δεν φεύγουν!
    Και ακόμα δυστυχώς είμαστε στην αρχή!
    Η επιστήμη δεν έχει απαντήσεις για όλα.
    Η αξιοπρέπεια πια, έφτασε στο σημείο να υπάρχει όσο μπορεί κανείς να την επιβάλει δυναμικά σ' όσους την επιβουλεύονται!
    Υπομονή και κουράγιο.
    Μείνε περίφανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όλοι, οι περισσότεροι, για χαμένο εισόδημα μιλούν. και αυτό σπουδαίο δεν διαφωνώ.
    μα για το σπουδαιότερο όλων, την χαμένη μας αξιοπρέπεια κανένας δεν μιλά...
    περήφανή μου, κάποιοι, όπως εσύ και όχι πολλοί ακόμα, την περιέσωσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλη μου Ευαγγελία,

    Δεν ξέρω αν μπορούν να μας την στερήσουν τόσο εύκολα. Καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες πάντως.

    Κι εσύ να προσέχεις τον εαυτό σου γλυκιά μου ύπαρξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σταμάτη μου,

    Φόβος και πανικός.
    Πού να μείνει καιρός για υγιή συναισθήματα!
    Δύσκολα τα πράγματα φίλε μου.

    Όταν μιλώ εδώ σε πρώτο ενικό νομίζω ότι εκφράζω όλους μας (κι αν όχι όλους τους περισσότερους)

    Δεν έχω άλλη επιλογή Apokalipsis999.
    Θα παραμείνω έτσι. Περήφανη κι ό, τι γίνει.

    Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λύχνε μου,

    Το χαμένο εισόδημα είναι μεγάλη υπόθεση.
    Είναι το πρώτο βήμα για την απώλεια της αξιοπρέπειας.
    Η εξαθλίωση ποτέ δεν προσέφερε κάτι καλό στον άνθρωπο και προς τα εκεί οδεύουμε.

    Να μην αντιστεκόμαστε στους ληστές, αυτές είναι οι οδηγίες, αυτό τσιρίζουν νυχθημερόν οι τηλεοράσεις. Να μην αντιστεκόμαστε ποτέ γιατί μπορεί να χάσουμε κάτι πολυτιμότερο από χρήματα και τιμαλφή.
    Μπορεί να χάσουμε τη ζωή μας.
    Κι η αξιοπρέπεια?

    Καλού κακού πείτε της ότι την ψάχνω αν τη δείτε πουθενά τριγύρω.

    Καλή σου μέρα Φωτεινέ μου Λύχνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περηφάνεια είχαμε μπόλικη.
    Αξιοπρέπεια αλήθεια όμως...είχαμε;;;
    Μήπως η απώλεια αυτής της "αξιοπρέπειας" που χάσαμε είναι ευκαιρία να τη χτίσουμε από την αρχή χωρίς τα εισαγωγικά;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. AnD,

    Δεν ξέρω αν ειχαμε περηφάνεια, ή απλά μια κενή έπαρση. Και βέβαια έχουμε μεγάλο μερίδιο ευθύνης, γιατί τόσα χρόνια κοιμόμασταν ήσυχοι, γιατί απλά βιώναμε μια κατάσταση που μας συνέφερε.
    Ναι είναι ευκαιρία να επανακτιμήσουμε τα ουσιώδη στη ζωή. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να παραμένουμε αμέτοχοι σε ό, τι αποφασίζουν για εμάς άλλοι.
    Καλημέρα!
    (το blog σου άλλαξε διεύθυνση και δεν το ήξερα! Θα σε επισκεφτώ πάραυτα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. την αξιοπρέπεια μας μόνο αν τους αφήσουμε θα την πάρουν δεν γίνεται αλλιώς. και συ σαν μανιάτισσα που είσαι η ιστορία του τόπου σου, το γράφει με κεφαλάια γράμματα. χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ισως μας την επιστρεψουν πισω μια μερα..λεω ισως..

    μεχρι τοτε.. ας τους ταρακουνήσουμε..

    καλο βραδυ περηφανη μου με φιλιαααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρόεδρε,

    Η αξιοπρέπεια δεν πωλείται δεν αγοράζεται και δεν δωρίζεται.
    Είναι αδιαπραγματευτη.
    Ετσι είναι κι έτσι πιστεύω.
    Με όλα αυτά που γίνονται όμως τον τελευταίο καιρό, κάποιοι πάνε να μας τη βγάλουν στο σφυρί.

    Ναι είμαι Μανιάτισσα (κατά το ήμισυ), αλλά πάνω από όλα είμαι άνθρωπος και θα κάνω τα πάντα να μη μου στερήσουν τη μοναδική αιτία για την οποία αξίζει να είμαι στη ζωή.
    Δυστυχώς όμως είμαι σε αμηχανία όπως όλοι μας. Θέλω να δράσω, θέλω να αντιδράσω, αλλά δεν έχω βρει ακόμη κάποιον αποτελεσματικό τρόπο.
    Και πίστεψε με δεν είμαι μόνη μου σ αυτό. Είναι ο εαυτός μου και πολλοί άλλοι που δεν έφαγαν τίποτα από εκείνη την περιβόητη πελώρια κατσαρόλα.

    Φτάσαμε ως εδώ και δεν ξέρω τί να κάνω Πρόεδρε.

    Πόλύ θα ήθελα πάντως να υπήρχε κάποιος Πρόεδρος στον οποίο να πίστευα και τότε ίσως κάτι να έκανα!
    Αλλά ας μην ξεχνάμε πως δεν πιστέυω κανέναν!Είμαι από τη Μάνη!χα χα χα!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλη μου παλιά και καλή evi athanasiou;

    Ύστερα από την απομάκρυνση απ' το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Κοινώς, αν περιμένουμε απ' αυτούς να μας επιστρέψουν κάτι σφύρα μου.

    Και είμαστε και δυο λεπτά πριν τη 17η Νοέμβρη.
    Ας ταρακουνηθούμε κι ας ταρακουνήσουμε γλυκιά μου.

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εχεις δικιο σε αυτα που γραφεις στον προεδρο... δεν ξερουμε πως να αντιδρασουμε... δεν πιστευουμε πουθενά πλεον...

    ας τα κανουμε "μπουρλοτο" που ελεγε και η νοταρα...

    καλημεραααααα σε φιλωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρίσκω και στο σπίτι σου Μαυρομιχάλαινα :)
    Που λες χάνει κάποιος ότι είχε...να χάσει!
    Αν δεν είχε τι έχασε?
    Εσύ απ'οτι διακρίνω τάχεις όλα και κυρίως την λογική σου!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάρυ μου,

    (Διευκρίνιση: Όχι, δεν πρόκειται από ένα ακόμη αλτερ εγκο της πακόσμιας πλέον ακτινοβολίας Κάρυ~με πανάκριβα παπούτσια και φτηνό σεξ είμαι ευτυχισμένη~Μπραντσοου. Πρόκειται για εκείνο το Αρχαίο γλυπτό μωρέ, εκείνη τη λυγερόκορμη κόρη που στήριζε το Ερέχθειο πριν πέσει στα χέρια κάποιου αετονύχη Βρετανού Λόρδου )

    Από λογική άλλο τίποτα. Τόσο που η επιβίωση μου στον παράλογο τούτο κόσμο τίθεται πολύ συχνά υπό αμφισβήτηση.

    Καλώς ήρθες στο πτωχικό μου. Αν το καλοσκεφτείς είμαστε συμπατριώτισσες (Από τις Καρυές Λακωνίας δεν κατάγεσαι;)

    Kαλό ξημέρωμα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχαχαχαχα! Ναι, ναι έτσι λένε...έτσι ισχυρίζεται τουλάχιστον ο Λατίνος Ιστορικός ΒΙΤΡΟΥΒΙΟΣ που τις θέλει να τιμωρούνται συμβολικά για την προδοσία της πόλης τους...

    Μια άλλη εκδοχή λέει πως οι Καρυάτιδες ήσαν ιέρειες της Καρυάτιδας Άρτεμις και δεν εκτελούσαν χρέη βαστάζου αλλά μοιάζουν απορροφημένες σ'ενα στατικό χορό το "Καρυατίζειν!"- Αρχαίος λακωνικός χορός
    Εγώ προτιμώ την δεύτερη εκδοχή μιας και λατρεύω τον χορό...
    Καλή μέρα, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή σου μέρα Κάρυ μου,

    Ευχαριστούμε για την ιστορική ανασκόπηση. Ανεξάρτητα από ποια εκδοχή προσεγγίζει την αλήθεια, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Οι Καρυάτιδες είναι έργα Τέχνης απαράμιλλης ομορφιάς και ιστορικής αξίας.

    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να μην έχεις πρόβλημα με την αξιοπρέπεια.
    άλλοι έχουν να λογοδοτήσουν και πάλι βρήκαν τον τρόπο να μας κάνουν να αισθανόμαστε άσχημα.
    για το σπουδαιότερο θα ήθελα να γινόσουν λίγο πιο σαφής. χίλιες εκδοχές και δε βγάζω άκρη...
    φιλάκι, καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Summertime Blues,

    Εσύ τι λες... ποιο είναι το σπουδαιότερο?
    Αν χάνεσαι ανάμεσα σε χιλιάδες εκδοχές η άποψη σου έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

    Καλο σου βράδυ καινούργιε μου φίλε/η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή