Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Εχουν ειπωθεί ήδη πάρα πολλά για αυτόν

Αυτό:


15 σχόλια:

  1. η σιωπή καλύτερα του ταιριάζει...

    καλό ξημέρωμα περήφανή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαν χθες μας έφυγε ο πρίγκηπας.
    Τόχα ξεχάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και έχουν ειπωθεί περισσότερα, με τα τραγούδια του.

    καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχος, ανένταχτος σαν την ετικέτα του ποστ.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα καλή μου
    Ωραίο το video που διάλεξες.
    Φιλιά
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όταν έφυγε ήμουν μικρή κι εντυπωσιάστηκα με τον ντόρο που έγινε.
    Αργότερα αγόρασα το δίσκο "Χωρίς μακιγιάζ" (τραγούδια από live συναυλίες)

    Το τραγούδι που επέλεξα είναι δικό του και μπορω να το ακούω ώρες!!

    Ανενταχτος!!

    Καλημέρα φίλες μου!!!!Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι τι να πει κανείς για τον δισέγγονο του Ζορμπά και ανιψιό της Έλλης Αλεξίου...
    Πήγαινα και τον άκουγα συχνά, αλλά είχα και την τύχη να τον θαυμάσω από κοντά (το '86 ή το '87 ήταν δεν θυμάμαι και καλά τις χρονολογίες...)στο Ηρώδειο σε μια συναυλία με τον Μαρκόπουλο.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αθηνά,

    Είσαι όντως τυχερή.

    Καλη σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποσο πολυ μας λειπουν τετοιοι ανθρωποι στις εποχες που ζουμε?? !! καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. βάζω μια ανάρτηση του φίλου μου Νάση, nassis page.
    http://nassispage.blogspot.com/2011/05/15.html
    καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου καλημέρα!
    Ίσως να υπάρχουν σημαντικοί άνθρωποι και να μην προβάλλονται. Δεν ξέρω. Κι ο Παύλος θεοποιήθηκε μετά το θάνατο του. (όπως δυστυχώς συμβαίνει με τους περισσότερους καλλιτέχνες). Τί να σου πω όλα είναι τόσο μπερδεμένα στο μυαλό μου, ένα τρελό κοκτέηλ.

    Summertime Blues,

    Συμφωνώ,παρά το άτιμο το κοκτέηλ με το φίλο σου το Νάση.

    Άντε και καλή τύχη μάγκες!Καλή τύχη σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τον αγαπάς! Τι άλλο μπορείς να κάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι μεγάλος καλλιτέχνης...κρίμα που δεν είχα την τύχη να τον δω από κοντά..
    καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Georgina Kassavetes και christina,

    Όντως πρόκειται για πραγματικό καλλιτέχνη.
    Ευχαριστώ που με επισκεφτήκατε.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή