Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011

Κι όμως υπάρχει...

Αη Βασίλης.
Αη Βασίλης aka Σαντα Κλάους.
Υπάρχει. Αρχές Δεκέμβρη μου έκανε και friend request .

Βλέποντας  αυτή τη σκατόφατσα κώλωσα. Εντάξει . Δεν περίμενα τον καλοκάγαθο κυριούλη που πίνει Κόκα~Κόλα. Ούτε σοκαρίστηκα  που το πρότυπο εκατομμυρίων παιδιών ανά τον κόσμο πίνει μπάφο.Ακόμη και <<σκέτη λέρα>> να 'ναι σκοτίστηκα. 



Δεν έκανα accept στο φίλο μου το Σάντα. Καλώς ή κακώς δε θέλω να ζω σε έναν κόσμο όπου ο Αγιο~Βασίλης έχει τα μούτρα ενός  χαρμανιασμένου Μπουκόφσκι, (έστω  κι αν με ενώνουν με αυτόν 20 κοινοί  φέισμπουκ "φίλοι" )

Θα μου πείτε ούτως ή αλλως είναι μούφα το άτομο. Στηρίζει το σύστημα "όλα  τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα" .  ¨"Αμα θέλεις κάτι (υλικό ) πάρα πολύ, όλο το Σύμπαν συνωμοτεί κ.λπ. μέσω ενός δυσκίνητου  διανομέα που πρέπει να βάλει στον κώλο του νέφτι για να μοιράσει εκατομμύρια δώρα  σε μια νύχτα.

Άσε που οι γονείς πρέπει να τα σκάσουν χοντρά, γιατί αν ο ασπρομάλλης  δε φέρει ό,τι ακριβώς ζήτησε ο πιτσιρικάς ο Μύθος θα καταρρεύσει. (μαζί με τα νεύρα του γονιού από το κλάμα του κακομαθημένου)

Οκ, τα ξέρετε αυτά, μας τα 'παν κι άλλοι. Κι αυτό που σίγουρα ξέρετε είναι το καταπληκτικό συναίσθημα που νιώθεις όταν  είσαι παιδί και σου δωρίζουν αυτό ακριβώς που ονειρεύεσαι (έστω κι αν ο μέσος όρος ζωής του είναι λεπτά ή ώρες). Βάλε αυτό μαζί με τη μαγεία ενός καλοκάγαθου αγνώστου και έχουμε την τέλεια παιδική φαντασίωση.

Κι έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στις φαντασιώσεις. 

Οπότε ναι, υπάρχει. Και ο καθένας μπορεί να τον φανταστεί όπως θέλει. (αυτό είναι και το καλό με τις φαντασιώσεις )

Τώρα μόλις άνοιξα το προφίλ του ατόμου, που μου έκανε request  με τη συγκεκριμένη μουτσούνα και συνειδητοποίησα πως πρόκειται για ένα νέο παιδί. (τί αλλο θα μπορούσε να είναι άλλωστε?)

Αυτά τα καλά από τη Λαπωνία. Ο Νίτσε είπε πως ο Θεός πεθανε. Όποιος τολμήσει και ισχυριστεί το ίδιο για το χαμογελαστό αυτό χοντρούλη,   είναι  από χέρι χαμένος.

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ -ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

20 σχόλια:

  1. Υπάρχει, υπάρχει, απλά είναι λίγο ντίβα, αφού έρχεται και δεν μας καταδέχεται...
    Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 'Ελα, να πέφτουν οι μύθοι!

    (αν και μ αυτή τη φάτσα έριξε τα πάντα ο τύπος)

    Καλά να περάσεις και σύ περήφανη και λυγερή κόρη!

    Νάσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ...που πάντα πίστευα πως ήμουν κακό παιδί γι' αυτό δεν έρχονταν σπίτι μας...έχω κρατήσει μέσα μου την αίσθηση του θαύματος...και περιμένω...ακόμη...
    Θα έρθει μια μέρα! Υπάρχει! Το ξέρω..μόνο που, όπως έλεγε και η μάνα μου, έχει τόσα να φροντίσει κι έχει αρχίσει ο καημένος να ξεχνάει...
    Περήφανή μου, να είναι οι γιορτές σου γλυκιές και μυρωδάτες, να σου γεμίσουν την ψυχή αγάπης λόγια-δώρα...που θα σε συντροφεύουν σε κάθε δυσκολία και θα σου δίνουν δύναμη...
    Φιλί!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eλεγα να μη απαντήσω σ' αυτήν την ανάρτηση, αλλά πως μπορώ να το κάνω όταν γράφει η φίλη μου η Ευαγγελία!!!(χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τις άλλες καλές διαδικτυακές μου φίλες)
    Απλά η Ευαγγελία είναι τόσο γλυκιά και ρομαντική που πάντα με λιγώνει.
    Φιλιά σε όλους και Καλά Χριστούγεννα!

    Ας αποτοξινωθούμε για λίγο από όλα.

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγιος Βασίλης μπαταχτσης που λέγανε και τα αδέρφια μου! Χεχε ο καθένας όπως τον φαντασιώνεται καλά το πες! Καλά Χριστούγεννα φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα μου έκανε friend request μία ονόματι Τζένη με μια γυναικάρα στη φωτογραφία. Ανακάλυψα αργότερα πως ένας φίλος μου έκανε πλάκα! Κάτι ανάλογο με το friend request που έλαβες από τον Santa Klaus!

    Ο Θεός ζει, αλλά η κρίση σκοτώνει τον χοντροκοκκινοντυμέμο παιχνιδοφόρο! Πάντως όσο μπορούμε κάτι ας πάρουμε στα παιδιά.
    Για να μην χάσουν νωρίς την παιδική τους αθωότητα και φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περήφανη μου αρχόντισσα σου εύχομαι..
    Καλές γιορτάδες!
    Με υγεία... δύναμη.. αισιοδοξία.. ας αφήσουμε το όνειρο των παιδιών να υπάρχει έστω και με λίγα...έχουμε ανάγκη τη ταξιδιάρικη φαντασία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ που πάντα ήξερα πως το δωράκι μου θα ήταν απο την μανούλα μου και τον μπαμπά μου...πειράζει?
    Και ποιός συντηρεί αυτό τον μύθο που θέλει να παίρνουν τα παιδιά για δώρα ότι δουν στις διαφημίσεις της tv ? Οι γονείς δεν τον συντηρούν?
    Ναι στην αθωώτητα των παιδιών, ναι στα παραμύθια που εξάπτουν την φαντασία....αλλά όχι στην καταναλωτική μανία ...και στην νοοτροπία του...'' θα σου φέρει ο Αη Βασίλης ότι θες φτάνει να το βουλώσεις ΄΄ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλα χριστουγεννα ! με υγεια και αγαπη! να περασεις ομορφα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα πούμε;

    Η ερώτηση είναι ρητορική, έτσι κι αλλιώς είμαστε αποφασισμένοι να τα πούμε!

    http://www.youtube.com/watch?v=rJcJbVBwREc

    Καλά Χριστούγεννα!

    Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σου εύχομαι ολόθερμα,
    της γέννησης τ' αστέρι,
    αγάπη, ελπίδα και χαρά,
    μες στην καρδιά να φέρει!


    Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. περίφανη μανιάτισσα καλά χριστούγεννα με υγεία χαρά και ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φιλη μου.
    περασα να ευχηθω..
    εστω και ανημερα ..
    καλα χριστουγεννα..
    την καλησπερα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές και καλή χρονιά!!Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και ευτυχία σου εύχομαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º
    ¨¨¨¨¨¨¨¨° ·.°ºº
    ¨¨¨¨¨¨¨¨000000000
    ¨¨¨¨¨¨¨0000oo00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o00o0o00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o0o00o00o0
    ¨¨¨¨¨¨0o0o00o0o0
    ¨¨¨¨¨¨¨00000000
    ¨¨¨¨¨¨¨¨000000.☆¸.¤ª“˜¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨00/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ¨¨¨¨¨¨¨00¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ¨¨¨¨¨¨00¤ª“˜¨¨ª“˜¨
    ¨¨¨000000¸.•°`
    ¸.•°`♥✿⊱╮FELIZ 2012!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία...και καλή Πρωτοχρονιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aντεύχομαι φίλοι μου. Να είστε όλοι καλά κι ευτυχισμένοι. Να ζειτε κάθε σας μέρα σαν να ειναι η τελευταία, γιατί πολύ απλά, μπορεί και να είναι!

    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά σου εύχομαι Μαυρομιχάλαινα!
    Υγεία δύναμη και εκπλήρωση στόχων και προσδοκιών...μέσα στην καινούργια χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή