Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Κάνει κρύο...


13 σχόλια:

  1. Καλό είναι να προωθούνται αυτά τα νούμερα τηλεφώνων και να ενημέρωνονται οι πολίτες πού θα μπορούσαν ν'αφήσουν ότι τους περισσεύει...
    Νάσαι καλά Μανιάτισσα.
    Tα τηλεοπτικά κανάλια δεν βλέπω να συμμετέχουν στην εκστρατεία βοήθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα ρθω Αθήνα μέσα στο Φλεβάρη
    ενδιαφέρον.
    καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα προβλήματα των φτωχών δεν περιορίζονται μόνο τα Χριστούγεννα που γίνονται διάφορα «μπαζάρ»! Είναι καθ' όλο το χρόνο.
    Λόγῳ ότι ασχολούμαι με τα φιλανθρωπικά της ενορίας μου, βλέπω πολλά και δυστυχώς αυτές τις μέρες όσο το κρύο φουντώνει, τόσο αυξάνονται τα προβλήματα.

    Τα ΜΜΕ ασφαλώς θα προωθούσαν μια εκστρατεία βοηθείας, αρκεί να είχαν 'κονόμα! Σαν το... dancing on ice!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ για τούτη την ανάρτηση... ιδιαιτέρως χρήσιμη... την καλημέρα μου περήφανη μανιάτισσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είμαι περήφανη για σένα!
    κάθε φορά αποδεικνύεις πως άνθρωπος δεν είναι αυτός που έχει και περπατάει με δύο πόδια!

    σε φιλώ καμάρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλοι μου,

    Σας ευχαριστώ έναν έναν που περάσατε από το διαδικτυακό μου σπίτι να αφήσετε την καλή σας διάθεση.
    Το νόημα αυτής της ανάρτησης είναι να ενεργοποιηθούμε.
    Και να είμαστε πάντα σε εγρήγορση.
    Όπως μου είπε κάποιος: Έπρεπε να δεις τη συγκεκριμένη εικόνα για να συνειδητοποιήσεις ότι άνθρωποι υποφέρουν?
    Μάλλον. Επειδή εγώ δεν υποφέρω ακόμα.
    Ας βοηθήσουμε λοιπόν έμπρακτα αυτόν που υποφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαιρομαι που το εχεις βαλει κι εσυ
    να σαι καλα
    χαιρομαι που σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλό σου μήνα!
    έχει έρωτες και καρναβάλια κι απ' όλα!
    αύριο πάντως ο φίλος μου ο Νάσης που ζει στην Αθήνα θα πάει με την παρέα του να μαγειρέψει.
    http://nassispage.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
    κι ας κάνει κρύο.
    φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευτυχώς τέτοιες κινήσεις γίνονται και στο Άργος... Φαντάζομαι ότι και σε όλη την Ελλάδα... Και ρούχα μαζεύονται και κοινωνικά παντοπωλεία ανοίγουν (εδώ με την αιγίδα του Δήμου) και για συσσίτια μαγειρεύουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και στον Πειραιά γίνονται κινήσεις αλλά από τον κόσμο μόνο....
    Δεν υπάρχει βούληση της Δημοτικής αρχής.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βαλεντίνος. Γιορτάζουν οι ερωτευμένοι...
    Μελαχρινό μου πρόσωπο, μη βάνεις κοκκινάδι
    Κι αποθαμένους και νεκρούς τους βγάζεις απ' τον Άδη.
    Να 'χεις μια όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Summertime Blues.
    O έρωτας να δροσίζει την καρδιά σου για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή