Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

Η βιογραφία ενός αποτυχημένου (Α' επεισόδιο)


Το πόσο μπορεί το πιώμα να ενώσει τη ζωή των ανθρώπων, δε λέγεται.

Ο Γιάννης βέβαια το ήξερε αυτό, το θυμόταν κάθε Σάββατο, όταν έμπαινε σ΄εκείνη την τρύπα στα Εξάρχεια. Ωρα; Η γνωστή. Ξημερώματα. Η αβεβαιότητα της μέρας που έρχεται, η ματαιότητα της μέρας που φέυγει.

Η Γιούλη, η μπαργούμαν με τα ωραία καπούλια, να σκουπίζει με νωχελικές κινήσεις σέξυ -χορεύτριας και ο Μίκης, λιώμα ,όπως πάντα, πίσω απ'το μπαρ. Ο Βασίλης, ο όμορφος ντι-τζέυ, να μαζεύει τα συμπράγκαλα του και να περιμένει να πληρωθεί.

Δεν τον άντεχε αυτόν  το Βασίλη ο Γιάννης.  Μιλούσε λες και ήταν τουλάχιστον ιδιοφυϊα, επειδή  μπορούσε να βάλει μερικά μουσικά κομμάτια, το ένα μετά το άλλο. Κι ήταν κι εκείνο το εκνευριστικό βλέμμα που σκόρπιζε στο γύρω σύμπαν. <<Ας τον πληρώσει επιτέλους ο Μίκης να πάει στα τσακίδια!>>, σκεφτόταν κάθε φορά που έμπαινε στο μπαρ.

Ο Μίκης όμως καθυστερούσε να τον πληρώσει. Το διασκέδαζε.

 Του άρεσε να παίζει με τα πάθη των άλλων.

Όσο για τα πάθη του Μίκη , γνωστά. Το αλκοόλ και -σπάνια-οι γυναίκες. Ή καλύτερα:  το αλκοόλ,  για να μιλάει για γυναίκες.

<<Καλώς το ρεμάλι>>, έλεγε. <<Έλα να πιούμε ένα τελευταίο>>

Καθόταν λοιπόν κι έπινε. Μια κασέτα, έπαιζε και ξαναέπαιζε απ΄' την αρχή τα ίδια κομμάτια. Σι~ντί ήταν, ο Μίκης το έλεγε κασέτα. Κασέτα, βινύλλιο, πικ-απ . Χρησιμοποιούσε ορολογία άλλης εποχής, της δικής του. Το κομπιούτερ ήταν άγνωστη λέξη.

Διάλογο πραγματικο δεν έκαναν ποτέ. Που και που ο Μίκης πετούσε κανένα γυναικείο όνομα, πασπαλισμένο με αναστεναγμούς και χαζά κοσμητικά επίθετα. Έλεγε και καμιά ιστορία, αλλά ο Γιάννης δεν πρόσεχε, οπότε, τίποτα στην ουσία .Δεν τους ένωνε τίποτα. Καμιά εκ βαθεών εξομολόγηση, κανένα μυστικό που λέγεται από άντρα σε άντρα.

Μόνο το πιώμα, φίλε. Το πιώμα.

<<Ο Μίκης το πούλησε το μπαρ >>, του είπε μια μέρα, εντελώς τυχαία, η Γιούλη. <<Τί το πούλησε δηλαδή, του το πήρανε>>. Και χαμογέλασε πικρά.

Το πιώμα.  Χωρίς το Μίκη δε θα είναι το ίδιο, φίλε.


 (TO BE CONTINUED)

27 σχόλια:

  1. τι έκπληξη ήταν αυτή περήφανή μου;
    τι όμορφο κείμενο!
    περιμένω την συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λύχνε μου!Να είσαι καλά, τα λόγια σου με τιμούν ιδιαίτερα!Καλή Καθαρή Δευτέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Γιατί οι «αποτυχημένοι» πάντα συνδέονται με το ποτό και συχνάζουν στα μπαρ; Ίσως να μην είναι τόσο αποτυχημένοι όσο θέλουν να δείχνουν ότι είναι...

    Και εγώ που νόμιζα πως θα διάβαζα τη βιογραφία γνωστού πολιτικού και τέως πρωθυπουργού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ μου φίλε Σταμάτη,

    Ο τίτλος είναι ειρωνικός. Μέσα στον κόσμο που περιγράφω, δεν ξέρω αν κινούνται αποτυχημένοι ή επιτυχημένοι. Το μόνο που ξέρω είναι ότι πρόκειται για αληθινούς ανθρώπους με πάθη και αδιέξοδα.

    Αποτυχημένοι είναι σύμφωνα με μια λογική προηγούμενων ετών, λάιφ στάιλ και χλιδογκλαμουριάς, της οποίας ούτε εκείνοι,αλλά ούτε κι εγώ είμασταν ποτέ μέρος.

    Τώρα, όσον αφορά στο γνωστό πολιτικό και τέως πρωθυπουργό (το ξέρεις ότι είναι η αδυναμία μου), ποιος σου είπε ότι είναι αποτυχημένος; Loser στ' αλήθεια είμαστε όλοι εμείς, που τον αφήσαμε να καθορίσει τις ζωές μας.

    Αλλωστε στις μέρες μας ο loser είναι και της μόδας.
    Ακόμα και ο Κωστόπουλος φιγουράρει ως τέτοιος.

    Καλή Σαρακοστή καλέ φίλε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Κωστόπουλος και το κακό συναπάντημα που τόσα κορόιδα τόσα χρόνια διάβαζαν τις εξυπνάδες του πολύ χαίρομαι που έσκασε σαν μπαλόνι. Και τα κροκοδείλια δάκρυα που χύνει δεν με πείθουν.
      Επιτέλους να καθαρίσει το εκδοτικό κατεστημένο κάπως. Και λέω κάπως επειδή έχουμε δρόμο ακόμα. Όπως έχω ξαναπεί λυπάμαι μόνο τους εργαζόμενους εκεί που έχασαν τη δουλειά τους.

      Τώρα για το κείμενό σου... Πότε η συνέχεια και γιατί είναι τόσο μικρό? Γράψε λίγο παραπάνω βρε.

      Μπας και βάζεις διαφημίσεις και δεν τις βλέπω?

      Διαγραφή
    2. Gyro, να σε καλωσορίσω στο μπλογκόσπιτο μου. Διάβασα τις απόψεις σου για τον Κωστόπουλο, στο μπλογκ του κοινού μας φίλου και φυσικά με βρίσκουν σύμφωνη.

      Δε μισώ τον Κωστόπουλο, αλλά το δράμα "Ο καταθλιπτικός με την Καγιέν"(ή ό, τι άλλη φίρμα)μου είναι παντελώς αδιάφορο. Υβρις-νέμεσις. Αυτή είναι η συνηθισμένη πορεία.

      Αν τώρα πάσχει από κάποια ψυχική νόσο του εύχομαι περαστικά, όπως και σε τόσους άλλους συνανθρώπους μας που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση. Μερικοί μάλιστα είναι και στα πρόθυρα της αυτοκτονίας.

      Κι επίσης είναι κρίμα που θα την πληρώσουν τόσοι εργαζόμενοι.

      Όσο για το κείμενο, έτσι μου βγήκε, τόσο μικρό. Δεν πιέζω τον εαυτό μου, γράφω όπως μου βγαίνει. Ποτέ δε διορθώνω πράγματα από αυτά που γράφω (παλιά το έκανα), σκοτώνουν την αρχική μου ιδέα.

      Αυτό είναι φίλε μου, είτε σε άγγιξε είτε όχι.

      Αν τώρα ψάχνεις παντού να βρεις διαφημίσεις, θα τις βρεις, να είσαι σίγουρος.

      Εγώ πάντως εδώ μέσα δε σου πουλάω τίποτα.

      Καλό βράδυ και Καλή Σαρακοστή.

      Διαγραφή
    3. Όπα όπα
      Αστειευόμουνα για τις διαφημίσεις και έχω την εντύπωση ότι αρπάχτηκες.
      Δεν είπε κανείς ότι πουλάς κάτι.
      Μια ερώτηση κάναμε ευέξαπτη μανιάτισσα.

      Peace.

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχ! Καμιά φορά στο γραπτό λόγο γίνονται παρεξηγήσεις.Τί να γίνει, είμαι λίγο ευαίσθητη σε κάποια πράγματα. Και είμαι όντως Μανιάτισσα!!(φαίνεται δε φαίνεται;)

      Απλά επειδή ήταν η πρώτη μας γνωριμία, ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια θεματάκια.

      Άλλωστε δε βιάστηκα να σε κρίνω. Αμέσως μετά σε επισκέφτηκα και στο μπλογκ σου. Πολύ όμορφο, συγχαρητήρια!

      By the way!
      Ι think this is the biginning of a beautiful friendship.

      χαχαχαχα

      Καλό βράδυ !

      Διαγραφή
    5. Όλα καλά.
      I agree with you about this friendship thing you mentioned.

      Ευχαριστώ για τα κομπλιμάν περί του ιστολογίου μου.
      Δε βαριέσαι, ξεδίνουμε λίγο, έστω κι έτσι.

      Διαγραφή
    6. Βeginning εννοουσα και όχι biginning!Όχι τίποτα άλλο, για να μη γίνει ξανά καμιά παρεξήγηση!

      Χαίρε!

      Διαγραφή
  4. Ω! Βλέπω έχετε ξεκινήσει κάποιο σενάριο σε συνέχειες.
    Δεν ξέρω από αυτά βέβαια αλλά επειδή είδα "Α επεισόδιο" το ονόμασα σενάριο. Το οποίο μου άρεσε ιδιαιτέρως που δεν ήταν πολύ μεγάλο γιατί με κουράζουν λίγο τα μεγάλα κείμενα, δεν μπορώ να τα διαβάσω με μιας. Τα διαβάζω σε δόσεις...
    Θα έχω το νου μου και για την συνέχεια!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη φίλη μου την Αθηνά!!!

      Το ονόμασα επεισόδιο γιατί πολύ απλά το φαντάστηκα σε εικόνες, πολύ κοντινές με πράγματα που έχω ζήσει.
      Χαίρομαι που σου άρεσε.
      Και δε σε κούρασε. (που για μένα είναι ό, τι χειρότερο)

      Καλή Σαρακοστή και φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. πράγματι έκπληξη. περιμένουμε με ανυπομονεσία. το τραγούδι δεν παίζεται. φοβερός ο αγγέλακας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλε μου Alex!

      Όντως το τραγούδι δεν παίζεται. Στίχο προς στίχο να τ' ακούσεις, δεν το χορταίνεις.

      Καλό βράδυ και Καλή Σαρακοστή.

      Διαγραφή
    2. Eπίσης ο Αγγελάκας ήταν φοβερός στην ομώνυμη ταινία του Νίκου Νικολαϊδη.

      Διαγραφή
  6. Μια από τις πιο όμορφες στιγμές των τελευταίων ημερών. Την απόλαυσα την γραφή σου. Η ατμόσφαιρα που φτιάχνεις αλλά και οι χαρακτήρες που ήδη έχεις δημιουργήσει τόσο εύστοχα, προδιαθέτουν για μια εξαιρετική συνέχεια! Για να δούμε λοιπόν την μετά Μίκη εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ Χριστόφορε,

      Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω εδώ. Όπως ήδη ξέρεις, είσαι από τους αγαπημένους μου διαδικτυακούς φίλους. Σ' ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τα καλά σου λόγια.

      Η μετά Μίκη εποχή;

      Ο Μίκης μου φαίνεται πολύ ιδιαίτερος χαρακτήρας για να μας εγκαταλείψει τόσο γρήγορα.

      Αν και μεταξύ μας, δεν ξέρω. Ποτέ δεν προγραμματίζω τη συνέχεια μιας ιστορίας. Απλά, γράφω.

      Καλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο το κείμενο σου!! θα επιστρέψω για τη συνέχεια! καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ πολύ Leviathan! Ποια η σχεση σου με το εν λόγω τέρας... αναρωτιέμαι!Ελπίζω να το διαπιστώσω σύντομα στο μπλογκ σου!

    Καλή βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλό, καλό!
    Καλή Σαρακοστή μ' έμπνευση πολύ!
    χιόνια έχετε; ποιος τη χάρη σας!
    εδώ, μονάχα ένα χαζό κρύο...
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι χθες χιόνιζε Σάμερ. Τα έχω βαρεθεί όμως τα χιόνια και το κρύο φέτος. Έχω και μια παθολογική αδυναμία στον ήλιο.
      Πολλά φιλιά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο Μανιάτισσα! Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι που τον πρωταγωνιστή σου τον έκανες άντρα. Δύσκολο το αρσενικό μυαλό...κι ας λένε το αντίθετο :-)

    Περιμένω τη συνέχεια βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μ μου, δύσκολο αλλά και γοητευτικό να μπαίνεις στο αρσενικό μυαλό. Φαντάσου όμως πόσο πιο δύσκολο είναι ένας άντρας να μπει στο θηλυκο μυαλό.
      Γράφουμε (φαντάζομαι κι εσύ) για να γνωρίσουμε τον εαυτό μας και τη σχέση μας με τον κόσμο.
      Μπορεί κι ο πρωταγωνιστής μου να είναι ~εν μερει~υπαρκτό πρόσωπο. Που το ξέρεις; χαχαχα

      Καλή σου μέρα και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
    2. Αν έστω και εν μέρει είναι υπαρκτό πρόσωπο, τότε το καταλαβαίνω...αλλιώς πέφτεις μόνη σου στα βαθιά. Αυτό εγώ θα αργήσω να το τολμήσω, αν και με δελεάζει η ιδέα τώρα που μου την κάρφωσες στο μυαλό :-)

      Διαγραφή
  11. O κάθε ήρωας είναι το φύλο που ταιριάζει στην ιστορία. Ή το αντίστροφο. Καλό σου βράδυ Μ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίγο καθυστερημένη,αλλά ελπίζω δικαιολογημένα ήρθα στο σπιτάκι σου που με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη!
    Μία καλογραμμένη ιστορία της φαντασίας σου που προκαλεί το ενδιαφέρον για την συνέχεια σε κάθε αναγνώστη σου....
    Θα μου επιτρέψεις να αφιερώσει στο ποστ αυτό το μουσικό του σχόλιο το Μαμούνι μου:
    για τους ναυαγούς της ζωής
    Φιλιά πολλά περιμένω το δεύτερο μέρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάρυ καλωσήρθες!Κι εγώ πολλές φορές καθυστερώ να έρθω στο σπιτικό σου, αλλά πάντα έρχομαι. Σ'ευχαριστώ και για τα λόγια και για το τραγούδι. Αρλέτα μοναδική.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή