Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012

H βιογραφία ενός αποτυχημένου (Β επεισόδιο)

Η ζωή ξεκινούσε μετά τα μεσανυχτα. Ή λίγο πριν.


Έτσι  ήταν για το Γιάννη. Ντυνόταν με ό, τι πιο άνετο έβρισκε στη ντουλάπα του και ξεκινούσε τη μπαρότσαρκα. Όλο και κάποιος βρισκόταν να ακολουθήσει. Τη μια ήταν φίλος, την άλλη γνωστός, την παράλλη άγνωστος.


Όταν ερχόταν η νύχτα, δεν προγραμμάτιζε τίποτα. Ήταν έτοιμος για όλα. Μπορούσες να τον βρεις οπουδήποτε. Από τα στριπτιζάδικα της Συγγρού και τα κωλόμπαρα της Χαμοστέρνας, μέχρι το Μπαλτάζαρ και τα πιο ιν μπαράκια της Αθήνας. Δεν είχε φάει ποτέ πόρτα στη ζωή του. Ήξερε να ελίσσεται στις καταστάσεις πιο καλά και από αίλουρο.


Η νύχτα σε μαθαίνει νέους τρόπους. Σου δείχνει νέους δρόμους. Κι εκεί που νομίζεις ότι όλα είναι ίδια, τα μπαρ, οι άνθρωποι, το αλκοόλ, όλα αλλάζουν και παίρνουν άλλη μορφή.  Στο ημίφως.


Και το πρωί ο Γιάννης, στέλεχος μιας άτεγκτης πολυεθνικής, ίσιωνε τη γραβάτα και έπαιζε το ρόλο του. Νύσταζε βέβαια, αλλά θα ερχόταν το απόγευμα για να αναπληρώσει το χαμένο ύπνο. Και θα ξυπνούσε πάλι μετά τα μεσάνυχτα ή λίγο πρίν. Γιατί τότε ξεκινούσε κι η ζωή.


Στο ημίφως, φίλε. Στο ημίφως.




22 σχόλια:

  1. Τώρα αυτό που μου ήρθε πρώτο στο μυαλό για τον Γιάννη ήταν το γνωστό σλόγκαν το πρωί μαθήτρια το βράδυ πόρνη!:))
    O Γιάννης όμως είναι ένα πολύ οικείο πρόσωπο, νομίζω όλοι μας κάποτε τον συναντήσαμε και η πένα σου μας τον παρουσιάζει με τον καλύτερο τρόπο!

    Το πρωί κάτι έγινε και ενώ φαινόταν ο τίτλος του δεύτερου επεισοδίου, διαβάζαμε μόνο το πρώτο!
    Ο Γκούγκλης κάνει συνεχώς σκέρτσα. Είναι σκερτζόζικο παιδί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Κάρυ μου! Εγώ έκανα κάποιο λάθος και έβαλα το 3ο επεισόδιο πριν το 2ο...και μετά έντρομη το έσβησα.(χαχαχαχ,,, το έχω αλλά θα σας κρατήσω σε αγωνία)

      Ναι, είναι οικείο πρόσωπο σε όλους μας. Και όλοι λίγο πολύ απορούμε πως τα φέρνει βόλτα.

      Το μόνο σίγουρο είναι πως υπάρχει Κάρυ μου!

      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή και σ' ευχαριστώ που επισκέφτηκες τα μέρη μου!

      Διαγραφή
  2. Για να δούμε λοιπόν τι κρύβει αυτό το ημίφως!!! :) Σίγουρα είναι οικείος ο χαρακτήρας...Περιμένω τη συνέχεια!!! καλό απόγευμα!!!!!

    Υ.Γ. χαίρομαι που σ άρεσε ο Donald...φυσικά και βλέπω ακόμη κινούμενα σχέδια!!! μεγάλη μου αγάπη!!! από τη μια γράφω ιστορίες με βρικόλακες και μάγους και από την άλλη βλέπω Disney!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Leviathan,

      Υγιές το βρίσκω, να ασχολούμαστε ταυτόχρονα με βρυκόλακες, κινούμενα σχέδια και οικείους τύπους σαν το Γιάννη. Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή
  3. Έτσι είναι... Όλοι έχουμε γνωρίσει κάποιον "Γιάννη". Ίσως και κάποιοι από εμάς να έχουμε υπάρξει για λίγο στη ζωή μας "Γιάννηδες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου,

      Και βέβαια έχουμε υπάρξει Γιαννης κάποια στιγμή της ζωής μας.Έχουμε λοιπόν το προνόμιο να τον καταλαβαίνουμε απόλυτα.

      Καλό βράδυ φίλη μου!

      Διαγραφή
  4. Τη νύχτα «μπαράκιας», τη μέρα «γιάπης»! Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα! Εκτός κι είναι golden boy! Ήγουν, φραγκάτος! Υπάρχουν και χειρότερα... Στο σκοτάδι, φίλε. Στο σκοτάδι! (Εκεί που εδρεύει η αποτυχία!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς φίλε μου!
      Πώς ορίζεται η αποτυχία; O άνθρωπος αυτός είναι επιτυχημένος στη δουλειά του. Το βράδυ μεταμορφώνεται σε κάτι άλλο.

      Ίσως γι' αυτό κινείται στο ημίφως. Κάτι ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι.

      Στα όρια δύο κόσμων.

      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. Ενδιαφέρον τύπος αρχίζει να γίνεται ο Γιάννης. Τον χτίζεις λιθάρι- λιθάρι με μαεστρία. Μου αρέσει πολύ και η περιγραφή των νυχτερινών του περιπλανήσεων.
    Αναμένω που θα τον μπλέξεις. Γιατί θα τον μπλέξεις. Δεν την γλυτώνει.
    Καλό σου απόγευμα Μανιάτισσα περήφανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ Χριστόφορε,

      Δεν περιμένει εμένα να τον μπλέξω ένας τέτοιος τύπος. Θα μπλέξει από μόνος του. Αλλωστε ισορροπεί σε τεντωμένο σκοινί. Τί είναι ακριβώς αυτός ο άνθρωπος; Tι ζητάει απ' τη ζωή;

      Ούτε κι εγώ ξέρω καλά καλά. Θα δούμε.

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  6. το ημίφως εξωραΐζει την εικόνα...
    καλό βράδυ, όμορφη ιστορία, αναμένουμε συνέχεια.
    φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαμερ,

      Η νύχτα γενικά αλλάζει τη μορφή των πραγμάτων. Δεν ξέρω αν εξωραίζει, παραμορφώνει πάντως.

      Καλή σου ημέρα, με πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Ενα Γιάννη που έζησε στο σκοτάδι γνώρισα κάποτε..
    Κυνηγούσε τη σκιά του που τρέκλιζε..

    Να δω που θα τον πας τούτον εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιαγιά Αντιγόνη,

    Λες ο Γιάννης μου να έχει κάτι από τον δικό σου;
    Διόλου απίθανον.
    Τώρα θα τον ακολουθήσω να δω που πηγαίνει και να είστε σιγουρες/οι. Θα σας ενημερώσω για κάθε του κίνηση.

    Πολλά φιλιά και χάρηκα που σε είδα στο χώρο μου γιαγιάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαιρομαι που σε ξαναβρηκα... αλλιως...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω φίλη μου. Μου είχες λέιψει πολύ!Καλώς ξαναήρθες λοιπόν, ανανεωμένη και γεμάτη χρώμα και συναισθήματα.

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  10. Πέρασα να σου δώσω την αγάπη μου κι ένα γλυκό φιλί! Δεν σε ξεχνώ...
    Μου αρέσει ο χαρακτήρας του "Γιάννη" σου... Κάπως έτσι, είναι η δική μου "Εύα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eυαγγελία μου τί εκπληξη να σε ξαναδώ στα μέρη μου. Μου έλειψε η ευαισθησία σου, η γλυκιά σου παρουσία.

    Τη θυμάμαι την Εύα σου. Μου είχε κάνει εντύπωση τότε. Ελπίζω να συνεχίζεις να γράφεις γι' αυτήν.

    Αλλά πιο πολύ εύχομαι να είσαι καλά αγαπημένη μου, σ' αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε όλοι.

    Σε φιλώ, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένο ημίφως! http://youtu.be/JrnRMf3Kmos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο τραγούδι, απ' τα αγαπημενα του Μ μου.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  13. Τι ωραία που γράφεις...πολύ μου άρεσε..και το τραγούδι επίσης...φιλιά και καλή κυριακή να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή