Κυριακή, 20 Μαΐου 2012

ΤΣΑΤ


<<Είσαι πολύ όμορφη κοπέλα. Γιατί το κάνεις αυτό;>>
<<Ποιο;>>
<<Aυτό.>>

Η Βιολέττα τον κοίταξε επίμονα. Κι εκείνος, ήταν  πολύ όμορφος. Και πολύ σφιγμένος.

<<Μα όλοι το κάνουν σήμερα. >>, είπε άνετα.
<<Οχι έτσι...όχι μ' αυτόν τον τρόπο. Όχι μέσα από τέτοια σάιτ.>>
<< Ενήλικες είμαστε...όλα επιτρέπονται>>

Ο Αρης ήπιε μια γουλιά απ'το ποτό του. Δεν μπορουσε να καταλάβει πως βρέθηκε εκεί. Σε σάιτ γνωριμιών έμπαινε πολύ συχνά, για πλάκα. Τον χαλάρωνε. Αλλά δεν έβγαινε ποτέ με τις γκόμενες που χαριεντιζόταν εκεί μέσα. Ποτέ.

<<Και; Έχεις βγει με πολλους από εκεί;>>  ρώτησε με αγωνία.
<<Με πολλούς>>, απάντησε εκείνη με ένα αδιόρατο χαμόγελο. Η αυτοπεποίθηση της του την έδινε στα νεύρα. Mια μικρή υποψία ζήλιας τσίμπησε το στέρνο του.
<<Έχεις υπόψη σου πόσο επικίνδυνο μπορεί να γίνει αυτό το παιχνίδι;>>
 <<Μην ανησυχείς. Παίρνω τις προφυλάξεις μου>>

Η γκαρσόνα τους διέκοψε στο κρίσιμο σημείο, όπως στις ταινίες. Γέμισε με νερό τα άδεια ποτήρια και λικνίστηκε με τρόπο. Με την άκρη του ματιού της, τους κοίταξε πονηρά και έφυγε.

<<Σε βλέπω πολύ τσιτωμένο. Μήπως να τ' αφήναμε; Τί θέλεις;>>
<<Να σε γνωρίσω. Αυτό θέλω. Να σε γνωρίσω καλυτερα>>
<<Ωραία λοιπόν. Οπως σου εχω πει με λένε Βιολέττα. Βιολέττα Γεωργίου. Και είμαι γιατρός>>
<<Γιατρός; Eσύ στο σάιτ μου έγραψες πως είσαι ταμίας σε τράπεζα!>>
<<Ο κόσμος έχει μια συγκεκριμένη εικόνα για τους γιατρούς. Και τις γιατρίνες>>
<<Εγώ πάντως δεν έχω συγκεκριμένη εικόνα για κανέναν και για τίποτα.>>
<<Μπραβο σου>>
<<Ειδικότητα ;>>
<<Ψυχίατρος.>>
<<Ναι; Και πως με βλέπεις;>>
<< Στο μέσο όρο>>
<<Με σκότωσες. Ας με εκανες σχιζοφρενή>>
<<Έχουμε καιρό γι' αυτό.>>

Ο Άρης άρχισε ξαφνικά να νιώθει πιο άνετα, να βρίσκει τον εαυτό του. Με τις γυναίκες δεν είχε πρόβλημα γενικά. Με εκείνην όμως ένιωθε  μια πρωτόγνωρη νευρικότητα.

<<Για σένα, θα μου πεις;>>, ρώτησε  γλυκά η κοπέλα.
<<Στα έχω πει. Αλλωστε δεν έχω καταφέρει και πολλά στη ζωή μου>>
<<Περίεργο. Δεν έχεις φάτσα αποτυχημένου>>
<<Δε νιώθω αποτυχημένος>>
<<Ωραία.Δε με φτιάχνουν όσοι νιώθουν αποτυχημένοι.>>

Και το τυφλό ραντεβού, άρχισε να βρίσκει το δρόμο του.Από τις πιο ανιαρές κοινοτοπίες μέχρι τα πιο νόστιμα τσαλίμια, η συζήτηση είχε όλα τα απαραίτητα αφροδισιακά. Ο χώρος, τα φώτα, η γκαρσόνα, όλα έδειχναν ότι η βραδιά θα είχε ευχάριστη εξέλιξη.

<<Σ' αρέσουν οι προκλησεις . Γι' αυτό θέλεις να γνωρίζεις αγνώστους.>>
<<Γι' αυτό>>
<<Πρέπει όμως να είσαι πιο προσεχτική. Με μένα ας πούμε, δεν ήσουνα ιδιαίτερα>>
<<Εσένα σε ήξερα.>>
<<Με ηξερες; Aπό που;>>
<<Πριν 5 χρόνια. Στη Σίφνο. Είχαμε γνωριστεί αλλά εσύ ήσουν λιώμα. Ουτε καν με θυμάσαι, το ξέρω. Και την επόμενη δε μου έδωσες καμία σημασία. Εγώ φρόντισα να μάθω τα πάντα για σένα, αλλά εσύ δε μου έδωσες καμία σημασία>>
<<Έγινε τίποτα...ξέρεις..τίποτα μεταξύ μας;>>
<<Mπα...με εμένα τίποτα. Με άλλες...μάλλον>>
<<Και πως κατάλαβες στο τσατ ότι ήμουν εγώ;>>
<<Όλα ταίριαζαν,. Ακόμα και το όνομα. Εγώ βλέπεις σε θυμόμουνα.>>
<<Αποκλείεται να μην σου έδωσα σημασία. Αποκλειεται.>>
<< Κι όμως. Μάλλον δεν ήμουν ο τύπος σου.>>
<<Τότε μπορεί να μην ήσουν. Τώρα είσαι!>>
<<Χαίρομαι πολύ που ανέβηκα κατηγορία!>>
<<Μην ειρωνεύεσαι. Δε μ' αρέσει να με ειρωνεύονται.>>

Η γκαρσόνα εμφανίστηκε  την κατάλληλη στιγμή, αυτή τη φορά όχι τυχαία. Ήταν στη δουλειά αρκετά χρόνια και είχε δει πολλά. Και τώρα ήθελε να δει γιατί το όλο πράγμα άρχισε να στραβώνει. Με την κανάτα της έσβησε προς το παρόν τη φωτιά που έκαιγε  σ' εκείνο το τραπέζι και, για άλλη μια φορά, απομακρύνθηκε.

<<Με συγχωρείς Άρη, δεν το ήθελα. Έλεγα να στο κρατήσω για αργότερα, αλλά δεν κάνω εγω για τέτοια. Δεν μπορώ να δημιουργώ σασπένς και μυστήριο.>>
<<Ωραία. Και τί θέλεις τώρα; Εκδίκηση; >>
<< Όχι βεβαια. Δεν είναι της ιδιοσυγκρασίας μου>>
<<Πάλι καλά, γιατί δε θα πετύχαινες και πολλά.>>
<<Γενικά με την εκδίκηση δεν πετυχαίνεις και πολλά.>>
<<Τί θέλεις λοιπόν;>>
<<Εσένα. Θέλω εσένα>>

Ο άντρας  αισθάνθηκε μια περίεργη συγκίνηση.


<<Μ΄αρέσει η ευθύτητα σου αλλά...ξερεις...είναι κάτι που δε σου έχώ πει....Εχω σχεση... με μια άλλη κοπέλα>>
<<Και μου το λες τώρα; >>
<<Κάποτε έπρεπε να στο πω!>>
<<Έπρεπε αγαπητέ μου. Έπρεπε>>

Η γυναίκα αισθάνθηκε μια περίεργη αναστάτωση.

<<Μ' αρέσει να είμαι ειλικρινής.>>
<<Ή θέλεις για μια ακόμη φορά να με αποφύγεις.>>
<<Όχι. Έχω σχέση στ' αλήθεια, απλά...>>
<<Φιλε, δε θέλω να ακούσω άλλες δικαιολογίες>>
<<Μα, μπορεί και να χωρίσω. Μ' αρέσεις στ' αλήθεια, απλά... έπρεπε να σου πω ότι δεν είμαι ακόμα έτοιμος.>>
<<Ούτε και θα είσαι ποτέ.>>

Η Βιολέττα κοίταξε το λογαριασμό και έβγαλε από το πορτοφόλι της χρήματα.

<<Στάσου! Τί κάνεις εκεί; Βάλε μέσα τα λεφτά σου!>>
<<Λυπάμαι αλλά πρέπει να φύγω>>
<<Σε παρακαλώ μείνε λίγο.>>
<<Δε νομίζω.>>
<<Μείνε. Θέλω να μιλήσουμε>>
<<Αν θέλεις να μιλήσουμε, στο τσατ>>
<<Μα θέλω να σε βλέπω. Θέλω να βλέπω το πρόσωπο σου>>
<<Ωραία. Κάνε μου request στο facebook. Με τις φωτογραφίες που έχω ανεβάσει θα βλέπεις το πρόσωπο μου όλη την ώρα!>>
<<Kαταλαβαίνω ότι τσαντίστηκες, αλλά γιατί να ξαναγυρίσουμε σ΄αυτό το στάδιο; Γιατί βάζεις την τεχνολογία ανάμεσα μας;>>
<<Γιατί έτσι με βολεύει. Εμένα και τα εκατομμύρια κόσμου που έχουν επιλέξει αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας>>
<<Εγώ όμως θέλω να σε βλέπω. Δε θέλω να σε φαντάζομαι.>>
<<Εγώ πάλι θέλω να σε φαντάζομαι. Όπως εγώ θέλω.>>

Η γκαρσόνα έπιασε ενστικτωδώς το δίσκο. Ενα ακόμη τραπέζι θα αδειαζε σε λίγο κι έπρεπε να μαζέψει.

<<Καλή τύχη Βιολέττα. Αν και ,ειλικρινά, θέλω να τα ξαναπούμε .>>
<< Μην ανησυχείς Αρη. Θα τα ξαναπούμε. Ιnbox>>






37 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλε μου που πέρασες από εδώ. Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ στραβωμένη η γιατρίνα...
    Σαν να χρωστούσε της Μιχαλούς μου φαίνεται...
    Ο διάλογος όμως πολύ ζωντανός, μέχρι που ένοιωσα γκαρσόνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Κάρυ μου, πολλοί άνθρωποι βγάζουν νύχια όταν οι καταστάσεις ξεφεύγουν και δεν εξελίσσονται όπως τις έχουν στο κεφάλι τους. Η υπομονή εξαντλείται μέσα σε λίγα λεπτά, κι αν το κλίμα στραβώσει, λίγοι έχουν την καλή διάθεση να υποχωρήσουν , να δώσουν μια ευκαιρία ή εστω να ακούσουν τον άλλον.

      Και οι διαδικτυακές σχέσεις...που δεν έχουν πόνο, ζουν και βασιλεύουν!

      Καλή σου μέρα!!

      Διαγραφή
  3. just to the point...

    Ένας μικρόκοσμος και η αντανάκλασή του. Τόσο όμοιες και τόσο μοναδικές οι συνομιλίες αυτού του "τρόπου επικοινωνίας".

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φίλη μου. Ο τρόπος αυτός επικοινωνίας έχει επικρατήσει είτε το θέλουμε είτε όχι. Κι η ιστορία αυτή δεν είναι παρά μια αντανάκλαση του.

      Σε φιλώ...διαδικτυακά.

      Διαγραφή
  4. Πολυ ζωντανη η εικονα της συναντησης και αντικατοπτριζει μια αληθεια της εποχης.Καλυτερα να σε βλεπω στο ιντερνετ και να λιωνω,παρα να σε εχω διπλα μου και να με απογοητευεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου Θανάση, έπιασες το νόημα της συγκεκριμένης ιστορίας. Χαίρομαι ειλικρινά που κατάλαβες αυτό που ήθελα να πω.

      Σε ευχαριστώ πολύ που με διαβάζεις και με επισκέπτεσαι στο μπλογκ μου. Αν όλα τα νέα παιδιά διέθεταν τη δική σου οξυδέρκεια, θα ζούσαμε σε έναν καλύτερο κόσμο. Ή μήπως τη διαθέτουν και δεν το έχουμε καταλάβει;

      Kαλό απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  5. Ήταν μια συνάντηση που θα μπορούσε αλλά δεν... Καμιά φορά το τάιμινγκ παίζει σπουδαίο ρόλο στις συναντήσεις των ανθρώπων. Όχι μόνο αν είναι ελεύθεροι τη συγκεκριμένη στιγμή αλλά και αν είναι έτοιμοι να εμπλακούν σε μια σχέση και μάλιστα στο ίδιο είδος είδος σχέσης.
    Πάμε γι'άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ φίλη μου.

      Η ζωή είναι μια σειρά από ματαιωμένες σχέσεις και υποσχέσεις.

      Κάποιοι λένε πως αν δεν είναι κάτι γραπτό δε γίνεται. Δεν ξέρω αν ισχύει. Αυτό που όντως ξέρω είναι πως μας βολεύει να σκεπτόμαστε έτσι για να προχωράμε σε άλλα.

      Καλό απόγευμα καλή μου!!

      Διαγραφή
  6. °♪¸.♫♫♪
    Olá!

    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ❤♪¸.•°`♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου είπαν κάποτε ότι η ωριμότητα είναι ίσως η αντοχή στις ματαιώσεις. από τότε έχω μάθει ότι τις ματαιώσεις δεν τις αντέχουμε. είναι πιο σημαντικό όμως για μας να δικαιώνουμε την προσδοκία της ματαίωσης. πολύ ωραίο κείμενο περήφανη μανιάτισσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη η παρέμβαση σου Μάκη. θα την κρατήσω σαν θησαυρό. Ευχαριστω θερμά για τα καλά σου λόγια.

      Καλό βράδυ φίλε μου!!!

      Διαγραφή
  8. Ξέρεις βέβαια πόσο δύσκολο είναι να κρατάς το ενδιαφέρον του αναγνώστη με συνεχή διάλογο. Μα κορίτσι μου εσύ έφτιαξες μια ιστορία τόσο πετυχημένη και με σασπένς συναισθητικό σχεδόν μόνο με διάλογο.
    Μου άρεσε δε πολύ η κατά διαστήματα σημαντική παρέμβαση της σερβιτόρας. Πολύ έξυπνη πινελιά.
    Καλή σου νύχτα ταλαντούχα μανιάτισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Χριστόφορε,

      Ξέρεις πόσο μεγάλη σημασία έχει για μένα η άποψη σου.
      Ναι, είναι δύσκολο να χειριστείς το διάλογο στην αφήγηση, αλλά εδώ ήταν και το θέμα μας. Τσατ.

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, κοκκινίζω...

      Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Περήφανη!

    Έχεις απόλυτο δίκιο φιλενάδα. Ζούμε πολύ "ρεαλισμό". Αν δεν δεις, αν δεν αγγίξεις, δεν πιστεύεις. Μα μόλις γνωρίσεις, απομυθοποιείς. Ας αφήσουμε λοιπόν κάποια "παραμύθια" ζωντανά. Τα παραμύθια ποτέ δεν σκότωσαν κανέναν...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις να μιλήσουμε για μένα με εκφράζει απόλυτα το
      "Δε θέλω ρεαλισμό, θέλω μαγεία". Αυτήν ψάχνω εναγωνίως στη ζωή μου κι επειδή η ζωή δεν πρόκειται από μόνη της να μου δώσει μαγεία, την κατασκευάζω μόνη μου!

      Ομως νομίζω ότι τελικά δεν είναι μόνο δική μου αυτή η ανάγκη!

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  10. μου αρεσε πολυ!!!

    περασα και νωριτερα αλλα ημουν ξεσυνδετη..:))

    καλο σου βραδυ περηφανη μου..σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να υποθέσω ότι αυτό είναι ένα επεισόδιο από τη «Βιογραφία ενός αποτυχημένου»; Μιας και τα ραντεβού στα τυφλά, ελάχιστες πιθανότητες έχουν για να βγει κάτι καλό!
    Αν και τώρα το τσατ έχει αρχίσει να υποχωρεί μπροστά στο skype...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι, δεν είναι επεισόδιο από εκεί. Άλλωστε ο συγκεκριμένος ήρωας το λεει ξεκάθαρα. Δε νιωθει αποτυχημένος.

      Ναι, φίλε μου τα ραντεβού στα τυφλά έχουν ελάχιστες πιθανότητες να βγουν σε κάτι καλό, αλλά πολύ φοβάμαι ότι στις μέρες μας αυτό θα αρχίσει να ισχύει και για τα ραντεβού στα φανερά.

      Για το skype δεν ξερω, το τσατ όμως ζει και βασιλεύει κυρίως μέσω φεισμπουκ. Κι εκεί στα τυφλά είναι στην ουσία, με μια φωτογραφία δε σημαίνει ότι γνώρισες τον άλλον στα αλήθεια!

      Καλή σου μέρα φίλε μου!

      Διαγραφή
  12. Όσα λόγια και να πεις σε ένα chat είναι μισά εάν δεν ολοκληρωθούν με μια συνάντηση, ένα άγγιγμα, ένα φιλί κάτι χειροπιαστό τέλος πάντων.

    Τα Facebookια και τα συναφή με αφήνουν παντελώς αδιάφορο. Νομίζω ότι το 80% που τα χρησιμοποιούν ψάχνουν ταίρι. Όχι ότι είναι κακό αλλά είναι ενδεικτικό της απόστασης που χωρίζει τα δύο φύλα που είναι πχ στην ίδια πόλη αλλά ντρέπονται να πλησιάσει ο ένας τον άλλον με φυσικό τρόπο.

    Ώρες ώρες αναπολώ τα χρόνια των καμακιών. Εκεί τουλάχιστον οι άντρες τολμούσαν. Και το κυριότερο ήταν Άντρες.
    Ο μη τολμών σίγουρα χάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ μου φίλε,

    Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης επικοινωνία. Τίποτα. Η επαφή, το άγγιγμα, είναι πολύ σημαντικά για την ψυχική υγεία των ανθρώπων. Το διαδίκτυο είναι μια πλασματική κοινωνία, ένας άλλος κόσμος, δισδιάστατος, τεχνητός, οπου νομίζουμε ότι έχουμε τον έλεγχο, ενώ στην ουσία είμαστε εντελώς ανεξέλεγκτοι και έρμαια των παθών μας.

    Από την άλλη φαντάζεσαι τη ζωή χωρίς το γκουγκλ? Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τον άνθρωπο, το φέισμπουκ έχει πολλά κακά αλλά μπορείς να γνωρίσεις και αξιόλογους ανθρώπους.

    Ναι, οι περισσότεροι ψάχνονται εκεί μέσα. Κάποιοι όμως επιζητούν την επικοινωνία. Όλα τα μέσα με φειδώ και κατάλληλο χειρισμό μπορουν να συνδράμουν τον άνθρωπο. Αλλά δυστυχώς η πλαστιγγα συνήθως γέρνει προς την κακή μεριά.

    Κι εγώ αναπολώ την εποχή των καμακιών. Τότε που οι άντρες τολμουσαν. Άλλωστε είμαι γυναίκα. Α

    Αλλά και οι άντρες και οι γυναίκες πρεπει πρώτα απ' ολα να είναι άνθρωποι και όχι κακομοιρα πλάσματα χαμένα στην εγωπάθεια τους. Αν το ξεπεράσουν αυτό, όλα τ' αλλα έρχονται.

    Καλό ξημέρωμα και χάρηκα πολύ που σε είδα στα μέρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ καλο και κυρίως ρεαλιστικό!!! Μπράβο σου!! Φιλια και καλο Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλέ φίλε Leviathan, ανταποδίδω τα φιλιά. Καλό Σ/Κ!!!

      Διαγραφή
  15. °`°º♫°♫♫♪¸
    Bom sábado!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    º♫°♫♫♪¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ιδανικό σενάριο για μια μικρού μήκους ταινία. Μεστό, μέσα σε λίγες γραμμές λες μια ολοκληρωμένη ιστορία. Μου άρεσε πολύ!

    η εικονική και η κυρίως ειπείν πραγματικότητες έχουν δεθεί με έναν τρόπο που πολλοί τείνουν να τις ταυτίσουν. Κακώς , κατά την ταπεινή μου, μιας και η εικονικότητα είναι ένα μέρος μόνο της κυρίως ειπείν πραγματικότητας - εξ ορισμού. Η πραγματικότητα σαφώς υπερτερεί της εικονικότητας ακόμα και στη μαγεία (με τη ρομαντική έννοια) αφού δίνει στους μαθητευόμενους μάγους περισσότερα καλούδια για τα "πειράματά" τους.

    Καλημέρα περήφανη φίλη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Ναι, πολλοί μάλιστα αναπτύσσουν μια εμμονή με την εικονική πραγματικότητα, τόσο ισχυρή που δεν μπορουν να λειτουργήσουν στον πραγματικό κόσμο. Ολοι είμαστε τελικά επιρρεπείς σ' αυτήν την τάση και χρειάζεται προσοχή και ψυχικό σθένος για να αντισταθούμε στην πρόσφατη μανία του καιρού μας.

      Προσωπικά πιστεύω πως όλη αυτή η επικοινωνία μέσω γραπτού λογου υποκρύπτει μια μαγεία και έχει ίσως υποκαταστήσει την αλληλογραφία αλλοτινών εποχών. Δεν το θεωρώ κακό αυτό, ουτε το ότι μπορείς να γνωρίσεις ανθρωπους που δε θα γνώριζες με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.

      Ολο αυτό μπορεί να είναι μόνο ένα στοιχείο ρομαντισμού. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη ζωντανή επικοινωνία δύο ανθρωπων.
      Τίποτα.

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  17. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΗΣΥΧΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλο μήνα και καλο καλοκαίρι εύχομαι!!! Φιλιαααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. βρε τον Άρη.
    και με σχέση και ραντεβού στα τυφλά.
    παιχνίδια της ζωής, ή της αντρικής ματαιοδοξίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ καλό... και οξυδερκές σχόλιο πάνω στη σχέση αυτοαναφορικότητας και αναποφασιστικότητας, μια κάποια απώλεια της αυθόρμητης δράσης, που βρίσκεται στη ρίζα της ψηφιακής διαπροσωπικής επικοινωνίας... συγνώμη που τα λέω τόσο μπερδεμένα - μου άρεσε πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πραγματικά απολαυστικός διάλογος ΠΜ!
    Κρατάω και εγώ αυτά :
    «Εγώ όμως θέλω να σε βλέπω. Δε θέλω να σε φαντάζομαι.»
    «Εγώ πάλι θέλω να σε φαντάζομαι. Όπως εγώ θέλω.»
    «Καλύτερα να σε βλέπω στο ίντερνετ και να λιώνω,παρά να σε έχω δίπλα μου και να με απογοητεύεις» (αυτό του Θανάση)

    Αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι μπορεί να παίξει και λιώσιμο, και μαγεία, και μυστήριο, και σύμπνοια από κοντά. Ακράδαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η μοναξιά και αποξένωση του σύγχρονου ανθρώπου και η απρόσωπη κοινωνία μας καθρεπτίζεται σε λίγες σειρές μιας Μανιάτισσας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ καλό...ζωντανό σαν να τους έβλεπα και ρεαλιστικό. Μου άρεσε πολύ.Και ναι, η άμεση επαφή,η ζωντανή επικοινωνία είναι αναντικατάστατη.
    Καλό σου βράδυ περήφανη μανιάτισσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φίλοι μου, τωρα ειδα τα μεταγενεστερα σχολια σας, σας ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σας άρεσε η ιστορία. Τον ανωνυμο φίλο δεν πολυκατάλαβα, αλλά δεν πειράζει, αφου του άρεσε, πάω πάσο.

    Καληνυχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή