Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Ολα και τίποτα

Μου φταίνε όλα. Και τίποτα.
Φταίτε εσείς Κι ο εαυτός μου.

Φταίει η φωνή του  πατέρα μου: "Εσύ θ' αλλάξεις τον κόσμο;"
H φωνή του συντρόφου μου: "Εσύ θ' αλλάξεις τα σεντόνια!"


Μου φταίει ότι κάποιοι πληρώνουν. Λίγοι με χρήμα, πολλοί με αίμα.


Φταίει η βία που ακουμπά  στο κεφάλι μου.
Και η αδράνεια  που καίει την ανάσα μου.

Φταίει αυτός που δεν προσπάθησε.
Κι εγώ που προσπάθησα κι απέτυχα. Και δε θέλω να ξαναπροσπαθήσω.

Φταίνε όλα. Τα σπίτια, ο φόβος, τα πουλιά στα σύρματα.
Το σεξ που πουλάει και η Ελπίδα που γδύνεται.

Οι ιδέες, οι  στίχοι, τα βαθιά νοήματα.
Μου φταίνε οι συλλαβές απ' τα χαμένα ποίηματα.


Μου φταίνε ολα. Όλα και τιποτα.



35 σχόλια:

  1. τέλειο.
    οι συλλαβές απ' τα χαμένα ποίηματα, τέλειο.
    όλα φταίνε για όλα.
    κι εμείς μέσα.
    όλα φταίνε και τίποτα.
    τί καιροί κι αυτοί...
    φιλιά, καλό βραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Σαμερ. Οι καιροί είναι δύσκολοι!

      Καλο Βραδυ!

      Διαγραφή
  2. Τίποτα δεν φταίει παρά μόνο ένα: Λάσκαρε η αυτοπειθαρχεία και άφησε το θυμό να κάνει κουμάντο!
    Ίσως αύριο να φταίει κάτι άλλο από το τίποτα και το όλα! Ποτέ δεν ξέρεις...

    Πάντως, φταίνε! Άρα υπάρχουν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ...εγώ πάλι εξακολουθώ να πιστέυω πως δε φταίει τιποτα και φταίνε όλα. Όταν είσαι σε πλήρη σύγχυση έτσι είναι.

      Ολα ή τιποτα.
      Καταστροφή ή αυτοκαταστροφή.

      Θυμός ή αδράνεια.
      Θυμός και αδράνεια.

      Καλό βράδυ φίλε μου!

      Διαγραφή
  3. Και εγω αυτο ακριβως νιωθω.
    Ή ολα ή τιποτα,μεση λυση δεν υπαρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαι όλα και τίποτα. Η εναλλαγή τρομαζει.
    Καλο βράδυ Νάσο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φταίνε τα ψέμματα...
    Φταίμε κι εμείς...
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτές "οι συλλαβές απ' τα χαμένα ποιήματα" (υπέροχο) είμαι απολύτως σίγουρος οτι κουβαλάνε όσα θα θέλαμε να είχαμε κάνει και δεν τολμήσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι..αυτό ακριβώς κουβαλάνε.Ολα αυτά που δεν τολμήσαμε και χάσαμε στο δρόμο, σαν ποιηματα που διαμαρτύρονται μέσα μας γιατί δε γράφτηκαν ποτέ!

      Χάιρομαι που μ ένιωσες Χριστόφορε!

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Είναι που ψάχνουμε για ευθύνες φιλενάδα κι όχι για λύσεις. Ας ντύσουμε ξανά την Ελπίδα. υ.γ.: μη με ρωτήσεις πως, σε προλαβαίνω:-)

    Την πιο καλή μου καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μ μου, είναι ανθρωπινο να ψάχνεις για ευθύνες, αλλά όχι κι αρκετό.
      Και όντως με πρόλαβες! Ας μην την απογυμνωσουμε τελείως την ελπίδα, πρέπει να τη βλεπουμε ντυμενη, το έχουμε ανάγκη.

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  8. αυτό το ποίημα πάντως δεν φταίει. επισημαίνει και μ' αυτόν τον τρόπο προτείνει. παρεπιπτόντως , είναι θαυμάσιο αυτό το ποίημα. ρέει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι λες Μάκη ; Δε φταίει; χαχαχα

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια. Έχουν ιδιαίτερη αξια όταν προέρχονται από καποιον σαν και σενα.

      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  9. Φταίτε και σας έχω θυμώσει. Φταίω κι έχω θυμώσει με τον εαυτό μου. Είμαι θυμωμένη αλλά φτάνει. Οι ευθύνες πρέπει να αναζητούνται και ύστερα τα λάθη να συγχωρούνται. Και τα δικά σας και τα δικά μου. Για να πάμε παρακάτω στις πράξεις.
    Κι ύστερα στέκονται μπροστά μου μόνο δυο κορίτσια, η Ελπίδα κι η Παραίτηση. Είναι κι οι δυο αληθινές, κι οι δυο γεννήθηκαν μέσα σ'αυτό τον κόσμο. Όποια κι αν διαλέξω να ακολουθήσω θα έχω δίκιο. Ο Θυμός κι ο Φόβος άραγε γεννήθηκαν κι αυτοί εδώ ή στους εφιάλτες που με στοιχειώνουν;
    Διαλέγω την Ελπίδα και ελπίζω να συναντήσω κι άλλους που θα περπατήσουν μαζί μας. Αλλά ακόμα κι αυτό δε συμβεί οι δυο μας είμαστε αρκετές για να νικήσουμε το Φόβο, το Θυμό, τον Εγωισμό κι όποιον άλλο συναντήσουμε με μόνο όπλο την Αγάπη.

    Καλημέρα Περήφανη Μανιάτισσα. Όλα θα παν καλά αν δε φοβόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου AnD καλημέρα!!

      Πόσο όμορφο αυτό που έγραψες και πόσο κοντά στις δικές μου σκέψεις είναι! Σ' ευχαριστώ πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας.

      Ναι, μόνο το φόβο να φοβομαστε.

      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. υπέροχο !
    Κάπως έτσι αισθανόμαστε όλοι.Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι κάτι δεν πάει καλά, προσπαθούμε να εντοπίσουμε την πληγή αλλά πληγές είναι όλα... δεν προλαβαίνεις να τα επουλώσεις και τα αφήνεις και αιμορραγούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτην ακριβώς την αίσθηση είχα Ξανθιππη κι ηθελα να μοιραστώ μαζί σας. Βλεπω ότιτελικά δεν είμαι η μοναδική που νιώθει έτσι.

      Καλό σου απογευμα κι ευχαριστώ πολυ.

      Διαγραφή
  11. και επειδή σε αυτή την χώρα πάντα οι φταίχτες πληρώνουν μην ανησυχείτε θα βρεθούν και θα πληρώσουν και αυτοί όπως πλήρωσαν και οι άλλοι. ζήτω που καήκαμε. θα γυρίσει ο τροχός που θα πάει... χαιρετώ περίφανη μου μανιάτισσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι; Παντα πληρώνουν οι φταιχτες σ' αυτη τη χώρα; Μιλάς κυριολεκτικά Alex, ή αστειεύεσαι;

      Mακάρι να γυρίσει αυτός ο τροχός γιατί έχει αργήσει πολύ

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  12. Εγώ δεν θα σου πω ποιος φταίει μη ρωτάς, αλλά μάθε και έλα να μου το πεις και μένα να τον αλλάξουμε!
    Και αν δεν μας αφήσουν με το καλό, θα τους το πούμε και μ'άλλο τρόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα! Ισως όλοι πρεπει να αλλάξουμε απολ λίγο, για να ξεκαθαρίσουμε τι και ποιος φταίει και να τ' αλλάξουμε!

      Καλό βράδυ Καρυ μου!

      Διαγραφή
  13. ίσως τελικά να είναι το... πυρηνικό στοιχείο τούτο φίλη περήφανη μανιάτισσα... όχι η αναζήτηση του φταίχτη... αλλά το κοίταγμά του... εξαιρετικό (με τη συγνώμη μου για την καθυστερημένη δημοσίευση του σχολίου σου στο Νημερτή που δεν έγινε με ευθύνη μου...)
    να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ που πέρασες από τα μέρη μου διαδικτυακέ φίλε. Ναι, το κοιτάγμα του φτάιχτη στα μάτια είναι μια μορφή τιμωρίας. Αλλά όταν μας φταίνε όλα και τίποτα το βλέμμα μένει μετέωρο!

      Καλό βραδυ και μη ζητάς συγγνώμη για τόσο ασήμαντα πράγματα!

      Διαγραφή
  14. Αυτή η Ελπίδα που γδύνεται πού μένει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ! Φίλε μου δεν ξέρω, αλλά αν μάθω θα είσαι ο ο πρώτος που θα ενημερώσω!

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  15. φταίνε οι χαμένες συλλαβές
    απ' το ποίημα που παπαγαλίσαμε.

    τόσο καίριο το ποίημά σου Περήφανη!
    (συμπαρίσταμαι στον σύντροφό σου:
    εσύ να αλλάξεις τα σεντόνια...:) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι από το ποιημα που παπαγαλίσαμε, αλλά και απ' το ποίημα που ονειρευτήκαμε.

      {Καλά θα τα αλλάξω τα σεντόνια όταν πρέπει}

      Καλημέρα Κώστα!

      Διαγραφή
  16. Φταίνε και φταίμε...όλα και όλοι μας.. Καλο Σαββατοκύριακο εύχομαι και πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φυσικά Μανιάτισσα ΕΣΥ θα αλλάξεις τον κόσμο, Φυσικά και μπορείς. Ο κόσμος αλλάζει λίγο-λίγο. Λίγο από σένα, λίγο από μένα.
    Και η αποτυχία δεν έχει καμιά σημασία.
    Σημασία έχει η προσπάθεια.

    Την προσπάθεια θα δουν και οι άλλοι και θα ακολουθήσουν.

    Και επειδή σου φταίνε όλα, ΕΣΥ θα τα αλλάξεις όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμομηλακι δεν ξερω αν θα καταφερω να αλλάξω τιποτα.
      Σου υποσχομαι όμως ότι θα προσπαθησω.
      Με οποιον τροπο μπορώ.

      Διαγραφή
  18. Όλα και τίποτα? Σωστά .. Oύτως ή άλλως, στο πιό βασικό επίπεδο, είμαστε διακυμάνσεις του τίποτα !

    Nothing From Nothing

    γεια

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλο καλοκαιρι και με το καλο να σε ξαναβρω στο σπιτικο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή