Τρίτη, 25 Δεκεμβρίου 2012

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ




Καλά Χριστούγεννα σε όλους και Χρόνια Πολλά!!

29 σχόλια:

  1. Τις καλύτερες ευχές μου για όμορφες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eπίσης Αθηνά,παντα καλά με το αστείρευτο χιούμορ σου.

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι να υλοποιηθούν τα όνειρα που πραγματικά θέλεις ..

    Μelissa Sigler - Merry Christmas, baby

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά πολλά και ευτυχισμένα εύχομαι από καρδιάς σε σένα και όλους αυτούς που αγαπάς! Υγεία, χαρά, αγάπη μα και πολύ κουράγιο και υπομονή!! Να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. O, τι επιθυμείς κι εσύ αγαπητέ, ο, τι καλύτερο εύχομαι.

      Διαγραφή
  4. Να είσαι πάντα περήφανη και ελεύθερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είμαι...η καλυτερη ευχή μέχρι τώρα, να είσαι καλα!

      Διαγραφή
  5. Φοβερή εικόνα και με νόημα!!! Χρόνια πολλά Μανιάτισσα, με Υγεία και Αγάπη!!! Καλώς σε βρήκα!!!!
    Η Νέα χρόνια ας σου φέρει όσα ποθείς!!!
    Φωτεινή :)
    http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο πτωχικό μου!Χρονια πολλα και ο, τι επιθυμεις. Θα τα λεμε τώρα από εδω...Φιλια.

      Διαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.diolkos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα αόρατε, ευτυχισμένος ο καινουργιος χρόνος.Χαρηκα που σε ξαναειδα στα μέρη μου.

      Διαγραφή
  7. Όμορφη Χρονιά να έχεις, με υγεία, γεμάτη φως και ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχισμένο το 2013 εύχομαι, να είναι τυχερό και γεμάτο αγάπη.

      Διαγραφή
  9. Τυποποιημένη η ευχή το «Καλή χρονιά»! Καλή επιβίωση να λέμε καλύτερα. Και αντί για «καλή» χρονιά, να ανακαλύψουμε το καλό, όπου κι αν το κρύβουμε μέσα μας. Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή επιβίωση ναι,έτσι οπως γίναμε είναι μια ικανοποιητική ευχή Σταμάτη, αλλά ας προσπαθήσουμε και για το κάτι παραπάνω, αν μπορουμε. Χρόνια πολλα.

      Διαγραφή
  10. Καλή Χρονιά Μαυρομιχάλαινα!
    Εύχομαι απο καρδιάς υγεία, πίστη, ελπίδα!
    Ολα μαζί ας ενωθούν να γεμίσουν τις ψυχές μας και να γίνουν Επανάσταση!

    Υ.γ. Δεν σας ξεχνώ ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρυ μου, ποσο χαίρομαι που ήρθες στη γειτονια μου ξανα! Ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου. Αλληλεγγύη μονο αυτη μας έμεινε. Καλή χρονια αγαπητή μου!

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά, με υγεία και προσωπική ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια με ο, τι καλυτερο Αθηνά και με χιουμορ!

      Διαγραφή
  12. Επισης καλή μου, υγεία, αγαπη κι επιτυχίες εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ¸.•°✿✿⊱彡


    Bom domingo!
    Boa semana!
    º° ✿✿°º
    °º✿ Beijinhos do Brasil.
    º° ✿♥ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κορίτσι μου να είσαι καλά!
    Αλλά μας ανησύχησες! Δεν έχω άλλο τρόπο επικοινωνίας!
    Την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλές γορτές;;;; Ελπίζω να μην βγάλεις το επόμενο θέμα το Πάσχα!!!

    Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Bρήκα μια ανάσα χρόνο και πέρασα να ευχηθώ κατ' αρχάς καλή χρονιά και καλό μήνα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eύχομαι ολόψυχα να είσαι καλά, γερή και δυνατή..
    Φιλώ σε Περήφανη Μανιάτισσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή