Κυριακή, 20 Ιουλίου 2014

Πες μου τι γίνεται με εκείνα τα παιδιά



 H φωτογραφία είναι έργο του Ισραηλινού καλλιτέχνη Armir Schiby για τέσσερα παιδιά που έχασαν τη ζωή τους, τους Αhed Atef Baktou, Zakaria Ahed Bakr, Mohamed Ramez Bakr και Ismael Mohamed Bakr, την ώρα που έπαιζαν ποδόσφαιρο στην παραλία της Γάζας.

                          
                          
Τα κανονικά παιδιά
γεννιούνται κανονικά, 
μεγαλώνουν κανονικά, 
ονειρεύονται κανονικά, 
ερωτεύονται κανονικά
και πεθαίνουν κανονικά

Πες μου μαμά...
Πες μου τι γίνεται μ’ εκείνα τα παιδιά
που αν και γεννιούνται κανονικά, 
δε μεγαλώνουν κανονικά
δεν ονειρεύονται κανονικά, 
ούτ’ ερωτεύονται κανονικά

Πες μου μαμά...
Πες μου αν πεθαίνουν
Πες μου αν πεθαίνουν κανονικά

Τρύπες.






13 σχόλια:

  1. Θα μπορούσα να πω ότι η είδηση του θανάτου των 4 παιδιών στην Γάζα με συγκλόνισε, αλλά τι σημασία έχει αν συγκλόνισε εμένα και πολλούς σαν και εμένα;
    Σημασία έχει αν κατάφερε να συγκλονίσει αυτούς,που είναι υπεύθυνοι για την τραγωδία.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι μόνο τα 4 παιδιά αυτά, είναι όλα τα παιδιά που δεν πεθαίνουν κανονικά.
    Επίσης φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγκλονισμός και να σκεφτείς
    ότι αυτός ο λαός διώχτηκε και πόνεσε
    τόσο στο κοντινό παρελθόν κι όμως
    αντιγράφει τα εγκλήματα!!!

    φιλί πατριωτάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς αυτές οι εναλλαγές είναι συχνές στην ιστορία των λαών.
      Ο άνθρωπος ξεχνάει εύκολα.
      Ανταποδίδω Ελένη μου

      Διαγραφή
  4. εύγε για την ανάρτησή σου φίλη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περήφανος για την ανάρτησή σου Περήφανη φίλη μου !

    υγ. θλίψη βαθιά γαμώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαμιά ελπίδα για το είδος μας Κώστα.
      Σε χαιρετώ.

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετική ανάρτηση περήφανή μου!!!
    Ανατρίχιασα όπως κάθε φορά που ακούω τέτοιες ειδήσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου, δεν είχα να πω τίποτα για αυτό άφησα να μιλήσει η Τέχνη που μιλά σε τετοιες περιπτώσεις πιο ευγλωττα από ΄ολους μας.
      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
  7. κρίμα που χάθηκαν τα παιδιάκια αυτά που δεν φταίνε για τίποτα και μην ακούσω τον όρο "παράπλευρες απώλειες" γιατί τότε θα ανεβάσω στροφές και θα γίνει χαμός...

    ο συνδυασμός της είδησης με το συγκεκριμένο τραγούδι είναι συγκλονιστικός...

    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Παράπλευρες απώλειες", δεν θυμάμαι αν χαρακτηρίστηκαν αλλά το νόημα ήταν παρόμοιο. Δυστυχώς οι ειδήσεις αυτές είναι συγκλονιστικές από μόνες τους Δημήτρη.

      Καλό βραδυ

      Διαγραφή
  8. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή